Hej piger,
ved ikke om indlægget er lagt i den rigtige tråd, men ellers må det blive flyttet.
Sagen er den, at jeg er rimelig skruk, det er dog ved at blive lidt bedre, da min kæreste har sagt ja til PB en gang næste sommer.
"Desværre" fylder baby og graviditet allerede nu en del i mit liv forstået på den måde, at en stor del af min omgangskreds er gravide eller lige har født, og samtidig er graviditet m.m. også det emne vi i øjeblikket arbejder med på studiet. Derfor taler jeg selvfølgelig en del om det herhjemme, og sagen er den, at min kæreste nu har oprettet et forbud mod at tale om alt der omhandler graviditet eller børn.
Jeg er bare vildt frustreret, og synes ikke han anerkender mine følelser, når han ikke er interesseret i, hvad der sker omkring mig lige nu. Jeg taler ikke om graviditet og børn i relation til "os", men mere fordi det er det jeg hele tiden bliver konfronteret med i min hverdag - og vil jo gerne dele det med ham, når jeg hører noget sjovt, overraskende, trist eller lignende.
Hjælp piger, hvordan skal jeg komme af med den her frustration? Har bare lyst til at græde, da jeg ikke synes han anerkender, at jeg også har brug for at dele min hverdag med ham, ligesom han gerne vil dele sin med mig..
Anmeld