Kort eller langt pandehår til 1 1/2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Winnie

Henri84 skriver:

Argh jeg kan bare ikke beslutte mig for om Alberte skal have kort eller langt pandehår
Hvad er mest praktisk både nu og i længden?
Jeg har taget hendes spidser en enkelt gang hvor jeg heller ikke kunne bestemme mig, men nu er hendes pandehår godt ned i øjnene hvis ikke der er elastik eller spænde i, så nu må jeg hellere snart beslutte mig for hvad jeg vil
Hvad har jeres piger? Fordele og ulemper? (sys lidt ulempen ved langt pande hår, i hvert fald her i overgangsfasen er at spænder falder ud konstant når hun tumler)...
Altså kort og godt, kort eller langt pandehår til min lille mus??

Hvis at du ikke synes at det er et problem at sætte et spænde i hendes hår, (og hvor synes jeg bare at hun ser super sød med det ), så kan jeg slet ikke forstå hvorfor du overvejer at klippe hendes pandehår.

Min datter på 21 mdr har langt pandehår ( er aldrig blevet klippet), og har det tit sat op, enten med spænde(r) eller elastik(ker) og jeg synes at det ser så sød og piget ud. Men i min verden er piger bare lang håret, jeg forstår ikke at nogle vil have korthåret piger, men sådan er jeg bare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Henri84

sommerbarn<3 skriver:

Årh jeg synes din datter er så smuk med spændet i håret! Ville være synd at gemme det kønne ansigt bag et pandehår

Men selvfølgelig hvis hun ikke bryder sig om at få sat hår, så er det nok mere praktisk med pandehåret, som altså også er sødt til hende.

Tak for de søde ord
Sys også selv hun er så sød med spænde i håret
Hun elsker at få det i (kan dog ikke lide elastikker), men synes bare de nemt falder ud når de tumler rundt i den alder

Anmeld

13. oktober 2011

Henri84

Winnie skriver:

Hvis at du ikke synes at det er et problem at sætte et spænde i hendes hår, (og hvor synes jeg bare at hun ser super sød med det ), så kan jeg slet ikke forstå hvorfor du overvejer at klippe hendes pandehår.

Min datter på 21 mdr har langt pandehår ( er aldrig blevet klippet), og har det tit sat op, enten med spænde(r) eller elastik(ker) og jeg synes at det ser så sød og piget ud. Men i min verden er piger bare lang håret, jeg forstår ikke at nogle vil have korthåret piger, men sådan er jeg bare 

Tak
Hun elsker at have spænde i, det falder bare så let ud når hun tumler

Anmeld

13. oktober 2011

Brams

Jeg ville vælge langt pandehår, hun er så smuk med spændet og håret væk fra ansigtet - en rigtig prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.