Kort eller langt pandehår til 1 1/2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.949 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Henri84

Argh jeg kan bare ikke beslutte mig for om Alberte skal have kort eller langt pandehår
Hvad er mest praktisk både nu og i længden?
Jeg har taget hendes spidser en enkelt gang hvor jeg heller ikke kunne bestemme mig, men nu er hendes pandehår godt ned i øjnene hvis ikke der er elastik eller spænde i, så nu må jeg hellere snart beslutte mig for hvad jeg vil
Hvad har jeres piger? Fordele og ulemper? (sys lidt ulempen ved langt pande hår, i hvert fald her i overgangsfasen er at spænder falder ud konstant når hun tumler)...
Altså kort og godt, kort eller langt pandehår til min lille mus??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Sara.

Argh jeg kan bare ikke beslutte mig for om Alberte skal have kort eller langt pandehår
Jeg har taget hendes spidser en enkelt gang hvor jeg heller ikke kunne bestemme mig, men nu er hendes pandehår godt ned i øjnene hvis ikke der er elastik eller spænde i, så nu må jeg hellere snart beslutte mig for hvad jeg vil
Hvad har jeres piger? Fordele og ulemper? (sys lidt ulempen ved langt pande hår, i hvert fald her i overgangsfasen er at spænder falder ud konstant når hun tumler)...

Uha det synes jeg meget afhænger af din datter...

-har hun det okay med at få sat hår?
-lader hun spænderne være i?
-og hvad når håret bare hænger i øjnene, irritere det?

Og gider DU bruge krudt på det? :-)

Ved ikke om spænder falder nemt af under elefanthuen?

Men ja, kan se fordele og ulemper ved kort og langt... eller egentlig ingen ulemper ved kort, men de behøver jo heller ikke være der når det er langt...

Hm... er vidst ikke til hjælp her.. jeg slutter :-)

PS Så sød pige du har dig! hvor ser hun kær ud

Anmeld

13. oktober 2011

Mille83

Jeg syntes det giver hende meget mere personlighed med kort pandehår, og syntes også det er mest praktisk 

Anmeld

13. oktober 2011

Leneur

Min datter på 2 år er også ved at få langt hår og jeg har valgt at pandehåret skal være langt men det er nu mest fordi hun har sådan et kønt ansigt når håret kommer væk fra det.... Hun får både en enkelt tot, rottehaler eller små fletninger og totten er skiftevis i den ene eller anden side for at elastikken ikke skal slide på hendes fine hår.

Anmeld

13. oktober 2011

MorDk

Det er mest praktisk med pandehår... så skal man ikke tænke på spænder osv. og lil'pigen får ikke hår ned i øjnene hele tiden... medmindre man ikke holder pandehåret ved lige

Anmeld

13. oktober 2011

Henri84

lærkes_mor skriver:

Uha det synes jeg meget afhænger af din datter...

-har hun det okay med at få sat hår?
-lader hun spænderne være i?
-og hvad når håret bare hænger i øjnene, irritere det?

Og gider DU bruge krudt på det? :-)

Ved ikke om spænder falder nemt af under elefanthuen?

Men ja, kan se fordele og ulemper ved kort og langt... eller egentlig ingen ulemper ved kort, men de behøver jo heller ikke være der når det er langt...

Hm... er vidst ikke til hjælp her.. jeg slutter :-)

PS Så sød pige du har dig! hvor ser hun kær ud

Hun gider godt spænder, men ikke elastikker..
I lang tid har hun bare ladet dem sidde, men den sidste uges tid er hun begyndt at pille dem ud konstant Dog kommer hun selv hen med dem bagefter og vil have dem i håret igen
Indtil videre er hun ligeglad med håret når det hænger i øjnene, men jeg tænker jo det må være irriterende!
Men ja, det er vidst mest moderens behov med langt pandehår så håret rigtig kan sættes op, flettes osv

Anmeld

13. oktober 2011

Henri84

Mille83 skriver:

Jeg syntes det giver hende meget mere personlighed med kort pandehår, og syntes også det er mest praktisk 

Ja det er nok mest praktisk med kort pandehår

Anmeld

13. oktober 2011

Henri84

Leneur skriver:

Min datter på 2 år er også ved at få langt hår og jeg har valgt at pandehåret skal være langt men det er nu mest fordi hun har sådan et kønt ansigt når håret kommer væk fra det.... Hun får både en enkelt tot, rottehaler eller små fletninger og totten er skiftevis i den ene eller anden side for at elastikken ikke skal slide på hendes fine hår.

Jeg sys nemlig også man bedre ser ansigtet når der ikke er hår Og det er så hyggeligt at kunne sætte det lidt... Men på den anden side kan jeg også godt se det nok ikke er det mest praktiske til en på den størrelse

Anmeld

13. oktober 2011

132319

Kamilles hår er meget tyndt så lige nu er det langt, altså det går ud i et med det andet hår, som på billedet herunder.

Når hun bliver større skal hun helt klar have KORT pandehår, jeg synes det ser så sjusket ud med de små piger der løber rundt med pandehåret ned i øjnene. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Henri84 skriver:

Årh jeg synes din datter er så smuk med spændet i håret! Ville være synd at gemme det kønne ansigt bag et pandehår

Men selvfølgelig hvis hun ikke bryder sig om at få sat hår, så er det nok mere praktisk med pandehåret, som altså også er sødt til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.