er der nogen der kender et sted man kan købe denne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Brams

kitra skriver:

er den god?

Lærke brugte den ikke særlig meget må jeg indrømme, hun ville hellere have maden direkte i hånden, vi nåede vel at bruge den 4-5 gange. Men mon ikke det er det helt rigtige til din lille pige, hvis hun ikke er så god til at spise endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Brams

kitra skriver:

og hvad er prisen ca

Uhhh jeg kan slet ikke huske hvad vi gav for den desværre

Anmeld

13. oktober 2011

Caroline86

kitra skriver:

Jeg har fået af vide af min sundhedsplejerske ar jeg skal købe denne til min datter. Hun har svært ved at finde ud af det med at spise og vi døjer meget med at få noget i hende udover hendes flasker. Men nu vil vi så prøve denne anordning som hun kan sidde med selv og gnave i forskellige slags mad uden at komme gal afsted da hendes synke reflekser ikke er helt udviklet endnu åbenbart. Men problemt er nu at den hjemmeside hvor de skulle sælge den ikke sælger den alligevel åbenbart, jeg kan kun se billedet af den men ingen pris . Er der nogen af jer der kender den eller har set den her hjemme? den side jeg har er nemlig engelsk

http://www.babysam.dk/spisenetmedhandtag-048526053605

Vi har været rigtigt glade for vores da Laura var lille

et tip: Vi skar frugt i stykker og lagde på køl og så fik hun det som lindring mod ømme gummer

Anmeld

13. oktober 2011

kitra

takker for svarende. jeg var ikke sikker på om det var noget der blev brugt for har aldrig selv hørt om det før. men så må jeg en tur i babysam. og tak for tippet om at putte kolde madvarer i for tænderne kommer nok rundt hjørnet.

Anmeld

13. oktober 2011

_-Kathrine-_

Babysam og den er kanon herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.