er der nogen der kender et sted man kan købe denne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

kitra

Jeg har fået af vide af min sundhedsplejerske ar jeg skal købe denne til min datter. Hun har svært ved at finde ud af det med at spise og vi døjer meget med at få noget i hende udover hendes flasker. Men nu vil vi så prøve denne anordning som hun kan sidde med selv og gnave i forskellige slags mad uden at komme gal afsted da hendes synke reflekser ikke er helt udviklet endnu åbenbart. Men problemt er nu at den hjemmeside hvor de skulle sælge den ikke sælger den alligevel åbenbart, jeg kan kun se billedet af den men ingen pris . Er der nogen af jer der kender den eller har set den her hjemme? den side jeg har er nemlig engelsk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Nettemor

kitra skriver:

Jeg har fået af vide af min sundhedsplejerske ar jeg skal købe denne til min datter. Hun har svært ved at finde ud af det med at spise og vi døjer meget med at få noget i hende udover hendes flasker. Men nu vil vi så prøve denne anordning som hun kan sidde med selv og gnave i forskellige slags mad uden at komme gal afsted da hendes synke reflekser ikke er helt udviklet endnu åbenbart. Men problemt er nu at den hjemmeside hvor de skulle sælge den ikke sælger den alligevel åbenbart, jeg kan kun se billedet af den men ingen pris . Er der nogen af jer der kender den eller har set den her hjemme? den side jeg har er nemlig engelsk

en fra min mødregruppe købte den vist nok i babysam

Anmeld

13. oktober 2011

gonefishing

kitra skriver:

ellers er der mange steder på nettet 

se f.eks.

http://www.babybusiness.dk/sikker-spisning-gennem-spise-net.html

Anmeld

13. oktober 2011

kitra

nettemor skriver:

en fra min mødregruppe købte den vist nok i babysam

okay tak jeg havde også tænkt at jeg vill forhører mig i babysam men tænkte lige jeg ville høre jer herinde først for vidste ikke om de blev solgt herhjemme

Anmeld

13. oktober 2011

Nettemor

kitra skriver:

okay tak jeg havde også tænkt at jeg vill forhører mig i babysam men tænkte lige jeg ville høre jer herinde først for vidste ikke om de blev solgt herhjemme

det gør de

hun havde i hvert fald en hun havde købt i bette Viborg så det kan ikke være umuligt at få fat på

Anmeld

13. oktober 2011

HelenaJ

kitra skriver:

Så den i Babysam igår :-)

Anmeld

13. oktober 2011

Brams

Mener jeg købte vores i Babysam

Anmeld

13. oktober 2011

kitra

Brams skriver:

er den god?

Anmeld

13. oktober 2011

kitra

Brams skriver:

og hvad er prisen ca

Anmeld

13. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Er det meningen at man skal bide i nettet eller  har aldrig set sådan en før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.