Et par spørgsmål om nyfødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Frøken J.

modesty skriver:

Tusind tak for svar, alle. Det virker til at man må prøve sig lidt frem med det dér bøvseri og skideri. 

Pyha, er godt nok ved at blive lidt spændt her på falderebet.

Det forstår jeg godt! Det er stort og smukt! Og du skal ikke blive ked af det, hvis du føler dig magtesløs de første dage og føler, at baby græder og græder og du ikke ved hvad der er op og ned. Man lærer faktisk ret hurtigt hvad de vil, og de skal jo lige vende sig til verden. Jeg vrælede sammen med hende de første 2 nætter, fordi hun græd konstant og jeg følte mig som den dårligste mor over ikke at kunne gøre noget, men det er bare en fase - dont worry!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

modesty

Frøken J. skriver:

Det forstår jeg godt! Det er stort og smukt! Og du skal ikke blive ked af det, hvis du føler dig magtesløs de første dage og føler, at baby græder og græder og du ikke ved hvad der er op og ned. Man lærer faktisk ret hurtigt hvad de vil, og de skal jo lige vende sig til verden. Jeg vrælede sammen med hende de første 2 nætter, fordi hun græd konstant og jeg følte mig som den dårligste mor over ikke at kunne gøre noget, men det er bare en fase - dont worry!

Anmeld

13. oktober 2011

SaNiNa

Her der kommer Naia op på skulderen og hvis hun ikke har bøvset efter et stykke tid så kommer der ikke nogen lige med det sammen, men den kan komme 1½ time efter.

Hvis hun er ked af det når vi lægger hende så er det helt sikkert der sidden en bøvs og klemmer. Vi går ikke rund i flere timer for at bøvse.

ang bleskift så bliver hun skiftet hvis hun er sur og hvis jeg ikke kan lægge hende til ved ammningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.