Biostrath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

JA og jeg er 100 % modstander af alt der lukter af øko og sundheds flip LOL LOL 

Men efter 5 x mellem øre betændelse på den store havde jeg oxo hængt ham ud i flagstangen hvis en havde overbevist mig om dette ville hjælpe , han fik ikke øre problemer mere , dvs kun når jeg holdte pause med det

De andre har oxo fået det

OG ingen af mine har haft ondt i vommen af det

Nr 5 for det oxo

fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja..men nu ved du hvad du skal holde øje med. Mavekneb, kvalme og ubehag
Og så håber vi at din trold ikke oplever det.

ja tak

Anmeld

13. oktober 2011

Leneur

Udover det skjulte grønne jeg putter i maden, får Silje en vitaminpille men når/hvis hun bliver syg og ikke kan komme ovenpå igen, så vil jeg give hende biostrath, da jeg har hørt så meget godt om det. Lige pt eller faktisk halvanden måned nu florerer der masser af lungebetændelser og mellemørebetændelser her hvor vi bor og selvom hun er en frisk lille krudtugle kan uheldet jo ramme.

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Udover det skjulte grønne jeg putter i maden, får Silje en vitaminpille men når/hvis hun bliver syg og ikke kan komme ovenpå igen, så vil jeg give hende biostrath, da jeg har hørt så meget godt om det. Lige pt eller faktisk halvanden måned nu florerer der masser af lungebetændelser og mellemørebetændelser her hvor vi bor og selvom hun er en frisk lille krudtugle kan uheldet jo ramme.

Anmeld

13. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Ja Mikkel får det og har fået det siden han var 6 mdr. mener jeg. han har haft mellemørebetændelse 1 gang og været snottet 1 gang i hans leve tid, han bliver 1 år til dec.
jeg tager det også

Anmeld

13. oktober 2011

eElak

Anonym skriver:

Giver i jeres baby/børn Biostrath?

Ja, knægten har fået det i lang tid nu -og jeg har kunnet se en stor forskel i forhold til sygdom/forkølelser. 

Jeg skal ikke kunne sige om hvordan det er for maven - jeg har dog ingen problemer oplevet med min knægt. 

Det stinker - ja for pokker - men knægten tager det med glæde

Anmeld

13. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg giver min søn det efterår/vinter og start forår.

Min dagplejemor har berettet, at hun kender mange forældre, der er glade for det.

Vi har ikke oplevet bivirkninger. Kun positive virkninger.

Anmeld

20. oktober 2011

anne2009

Jeg har brugt, det til min søn. Jeg skulle ikke se nogle bivirkninger, men kunne heller ikke se nogle virkningerne i det.

Men må ærlig indrømme, at det med 15 dråber 3 gange dagligt før måltidet, holde jeg heller ikke helt.

Anmeld

21. oktober 2011

Majbriteriksen

Anonym skriver:

Ja bestemt. Vi blev anbefalet det til den yngste da han var ca 1 år. En børnelæge sagde at det var guld værd. Nu er den store også begyndt at få det fast, og sørme ikke om forkølelsen forsvinder hurtigt efter. Vi har normalt syge børn konstant hele efterår/vinter, men håber på at det bliver noget mindre i år.

Har ikke oplevet at det giver knuder med maven ved den lille. Men den store havde et par dage med løs mave, om det var pga biostrathen eller at resten af BH havde ondt i maven vides ikke

Anmeld

21. oktober 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Vi fik det som børn. Dog ikke som baby. Tror det anbefales barnet er over 3 år. Men vi er vokset op med det, og jeg bruger det selv i dag hvis jeg begynder at føle mig syg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.