Biostrath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver i jeres baby/børn Biostrath?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.722 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Giver i jeres baby/børn Biostrath?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Giver i jeres baby/børn Biostrath?

Nej..for det er alt, alt for skrapt ved maven, for sådan nogle småtrolde.
Ja..det KAN være godt for børn med lavt emunforsvar, men for mange børn er de urteudtræk den rene provokation at hælde ned i en lille mave, så de får både ondt i maven, kvalme og sure opstød af det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej..for det er alt, alt for skrapt ved maven, for sådan nogle småtrolde.
Ja..det KAN være godt for børn med lavt emunforsvar, men for mange børn er de urteudtræk den rene provokation at hælde ned i en lille mave, så de får både ondt i maven, kvalme og sure opstød af det.

Kærligst
Sussie

sjovt det sagde hans læge ikke noget om... hmm..

Anmeld

13. oktober 2011

Koen.

Vi brugte det da lærke var mindre og vi var meget glæde for det, overvejer os hun snart skal igang med det igen og når lillesøster/bror kommer får den det os

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Vi brugte det da lærke var mindre og vi var meget glæde for det, overvejer os hun snart skal igang med det igen og når lillesøster/bror kommer får den det os

så i har ikke oplevet de gener ovenstående beskriver?

Anmeld

13. oktober 2011

Koen.

Anonym skriver:

så i har ikke oplevet de gener ovenstående beskriver?

Nej slet ikke kun moren der fik kvalme af lugten for det dufter ikke just af roser

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

sjovt det sagde hans læge ikke noget om... hmm..

Næ, hvorfor skulle han også det?
Læger siger jo sjældent noget om eventuelle bivirkninger. De handler altid efter: Nå lad os bare fylde det i folk og se hvad der sker!

Men som kostkonsulent har jeg ofte set at småbørn..OG voksne også, have svært ved at kapere det i maven.
Det skyldes koncentratet af æteriske olier i urterne, som indgår i Biostrath, samt den gærkultur, det indeholder.

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Næ, hvorfor skulle han også det?
Læger siger jo sjældent noget om eventuelle bivirkninger. De handler altid efter: Nå lad os bare fylde det i folk og se hvad der sker!

Men som kostkonsulent har jeg ofte set at småbørn..OG voksne også, have svært ved at kapere det i maven.
Det skyldes koncentratet af æteriske olier i urterne, som indgår i Biostrath, samt den gærkultur, det indeholder.

ok, tør nu godt tage chancen og fylde det i mit barn, nu når alle andre anbefaler det

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

JA og jeg er 100 % modstander af alt der lukter af øko og sundheds flip LOL LOL 

Men efter 5 x mellem øre betændelse på den store havde jeg oxo hængt ham ud i flagstangen hvis en havde overbevist mig om dette ville hjælpe , han fik ikke øre problemer mere , dvs kun når jeg holdte pause med det

De andre har oxo fået det

OG ingen af mine har haft ondt i vommen af det

Nr 5 for det oxo

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

ok, tør nu godt tage chancen og fylde det i mit barn, nu når alle andre anbefaler det

Ja..men nu ved du hvad du skal holde øje med. Mavekneb, kvalme og ubehag
Og så håber vi at din trold ikke oplever det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.