Skal jeg fri til min kæreste? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er anonym da der er nogen herinde jeg kender plus at kæresten self ik skal få nys om noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

GØR DET!!!!!!!!!!!!!!!!! uuuh hvor romantisk

Anmeld

12. oktober 2011

sweet

Anonym skriver:

Uh synes i virkelig ?? I virker alle enige . Men puha hvad hvis han suger nej?? åh er helt nervøs nu :/

hvis han siger nej så kan du da trøste dig med at du turde spørge.. det er sku da sejt hvis du har modet til at gøre det

Anmeld

12. oktober 2011

norenberg

nej en kvinde skal da ikke fri det er manden der skal, måske han selv benytter lejligheden til at fri på den tur....hvem ved...og så ødelægger du det jo lidt hvis det er....

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

nej en kvinde skal da ikke fri det er manden der skal, måske han selv benytter lejligheden til at fri på den tur....hvem ved...og så ødelægger du det jo lidt hvis det er....

Nu du siger det, har jeg også selv haft den tanke... At han måske selv ku finde på at spørge. Men jeg kan jo gi ham muligheden og så til sidst på turen evt spørge ham hvis det er

Anmeld

12. oktober 2011

Zelinasmor

Jeg synes helt sikkert at du skal gøre det! :-D

Det er i følge mig en gammel holdning at have, at det kun er manden der skulle måtte fri. :-)

Jeg kunne selv finde på det samme. Og jeg synes det er viiiildt fedt at kvinder tør gå imod gamle traditioner ;-)

Anmeld

13. oktober 2011

norenberg

Anonym skriver:

Nu du siger det, har jeg også selv haft den tanke... At han måske selv ku finde på at spørge. Men jeg kan jo gi ham muligheden og så til sidst på turen evt spørge ham hvis det er

ja det kunne du jo gøre....

Anmeld

13. oktober 2011

henh01

Jeg ville også vente... I min verden er det også manden der skal fri. Men ellers planlæg det tild en sidste dag eller sådan noget - så hindrer du ikke ham. Men vil du købe ringe eller hvad?

Anmeld

13. oktober 2011

Frk.Nissen

Ja da

Anmeld

13. oktober 2011

Peanut

henh01 skriver:

Jeg ville også vente... I min verden er det også manden der skal fri. Men ellers planlæg det tild en sidste dag eller sådan noget - så hindrer du ikke ham. Men vil du købe ringe eller hvad?

enig..

I min verden er det også manden der skal fri... 

Kunne ikke finde på at fri til en mand (og ved at min mand har det på samme måde - han ville have det underligt med, hvis jeg havde friet til ham)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.