Skal jeg fri til min kæreste? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeps nu spørger jeg lige alle jer skønne kvinder/mænd herinde )Min kæreste har sagt at han IKKE ville giftes!! Og jeg har altid sagt at jeg GERNE vil og MEGET gerne mens jeg er nogenlunde pæn . Vi har nu 2 børn sammen - ikke at det skal være en væsentlig faktor, men vi har et godt og solidt forhold. Tror ik han vil giftes grundet få af hans venner er blevet skilt hurtigt efter :/. Men en dag sad vi så og snakkede om det igen, og pludselig midt i det hele spørger han om jeg da vil gifte mig med ham... Jeg svarer nej, for ved jo inderst inde han ikke mener det! Men det siger han nu efterfølgende at han gør.. Og at han ikke tør spørge igen .. Såå nu spørger jeg jer- skal jeg så spørge ham????? Vi skal snart på et minicruise til Norge uden børn - kun mig og ham ). Hvad synes i??? Beklager de manglende afsnit!!!!! Skriver fra mobilen - derfor :// sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeps nu spørger jeg lige alle jer skønne kvinder/mænd herinde )Min kæreste har sagt at han IKKE ville giftes!! Og jeg har altid sagt at jeg GERNE vil og MEGET gerne mens jeg er nogenlunde pæn . Vi har nu 2 børn sammen - ikke at det skal være en væsentlig faktor, men vi har et godt og solidt forhold. Tror ik han vil giftes grundet få af hans venner er blevet skilt hurtigt efter :/. Men en dag sad vi så og snakkede om det igen, og pludselig midt i det hele spørger han om jeg da vil gifte mig med ham... Jeg svarer nej, for ved jo inderst inde han ikke mener det! Men det siger han nu efterfølgende at han gør.. Og at han ikke tør spørge igen .. Såå nu spørger jeg jer- skal jeg så spørge ham????? Vi skal snart på et minicruise til Norge uden børn - kun mig og ham ). Hvad synes i??? Beklager de manglende afsnit!!!!! Skriver fra mobilen - derfor :// sorry

det syntes jeg du skal  du kan allerhøjest få et nej... og hvis du ikke spørger kan det komme til at nage dig at du ikke gjorde.. men det er jo op til dig

Anmeld

12. oktober 2011

Worldwide

Jeg ville gøre det Synes du skal springe ud i det - hvis han har givet utryk for han gerne vil men er bange for at spørge igen, så fat mod

Og i behøver jo ikke gifte jer med det samme - jeg tror selv på det med at blive gift indenfor et år efter forlovelsen, men det er jo bare en tradition osv. Den behøver man ikke følge Held og lykke

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Ja da.Det synes jeg da du skal. Det ville være total surprise, men jeres egen lille historie om hvordan det gik til.

Anmeld

12. oktober 2011

Caroline86

ja da!!!!

Anmeld

12. oktober 2011

Drømme

Anonym skriver:

Go for it  

Anmeld

12. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Synes da helt klart du skal tage chancen... Og det lyder jo til at det perfekte tidpunkt kommer der... så skru op for romantikken og kom på knæ...

Anmeld

12. oktober 2011

Witt

Anonym skriver:

Iiiha jaaa da self skal du det !! . Sys det kunne være det perfekte sted at gøre det, især efter det der er sket ! ..

Go for it girl !  

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Uh synes i virkelig ?? I virker alle enige . Men puha hvad hvis han suger nej?? åh er helt nervøs nu :/

Anmeld

12. oktober 2011

Mamalou

Hepper helt klart på et frieri...

Så sejt at du tager sagen i egen hånd  

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.