Jer med lange børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

_-Kathrine-_

Chr-Hei skriver:

Min søn er også en laaang ræd jeg bruger mest hummel syntes det er super fedt også passer det perfekt

Vi elsker også hummel herhjemme :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

MyLove E

Vi er så heldig at vi faktisk ikke har købt så meget tøj, dag vi har fået UTROLIG meget som vi har arvet.

Men her efter str 74 og 80 er det ikke så meget. Så der skal vi ud og købe selv.

Syntes bare at hummel er så dyrt, når som du siger at de ikke kan være der i det særlig længe..

Anmeld

12. oktober 2011

twiggi

Min datter er lige knap 5 mdr og 70 lang, bruger katvig, hollys & hummel da det er godt langt i arme og ben..

Anmeld

13. oktober 2011

_-Kathrine-_

Vanessas. skriver:

Min datter er lige knap 5 mdr og 70 lang, bruger katvig, hollys & hummel da det er godt langt i arme og ben..

Har endnu ikke prøvet katvig - men det må jeg vist hellere så :-)

Mange tak for dit svar

Anmeld

13. oktober 2011

AnneBJ

_-Kathrine-_ skriver:

Hvilke mærker køber I til jeres børn?

Villads er lang og slank, så vi døjer tit med at tøjet hurtigt bliver for kort i ærmer og ben, men alt for bredt...
Er helt vild med Småfolk, men det bliver hurtigt for småt...
Holly's er godt, men synes måske at han er lidt for stor til nuttede kløver....

Felix er 6 mdr og 74 cm!

Jeg har god erfaring med Molo og IdaT bodyer og bukser fra H&M. Sidstnævnte har meget ofte elastik i taljen som kan knappes ind og ud!

Anmeld

13. oktober 2011

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Felix er 6 mdr og 74 cm!

Jeg har god erfaring med Molo og IdaT bodyer og bukser fra H&M. Sidstnævnte har meget ofte elastik i taljen som kan knappes ind og ud!

Det er også en lang fyr du har dig... Vi skal ha sp i morgen, så er spændt på hvor meget han er vokset :-)
Må lige tjekke det Molo ud :-)

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.