Jer med lange børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

_-Kathrine-_

Hvilke mærker køber I til jeres børn?

Villads er lang og slank, så vi døjer tit med at tøjet hurtigt bliver for kort i ærmer og ben, men alt for bredt...
Er helt vild med Småfolk, men det bliver hurtigt for småt...
Holly's er godt, men synes måske at han er lidt for stor til nuttede kløver....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Hvem?

Hvilke mærker køber I til jeres børn?

Villads er lang og slank, så vi døjer tit med at tøjet hurtigt bliver for kort i ærmer og ben, men alt for bredt...
Er helt vild med Småfolk, men det bliver hurtigt for småt...
Holly's er godt, men synes måske at han er lidt for stor til nuttede kløver....

Jeg har Lauge på 20 mdr der måler godt 95 cm og vejer over 15 kg, og Hjalte der er 9 mdr og er 76 cm og vejer 11,5 kg.

Jeg har efterhånden fundet ud af at Name It, Hummel, BeKids (hvis jeg husker rigtigt går det vist egentlig kun op til str. 68) og Friends er rigtig gode, da de ofte er lidt længere

Anmeld

12. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa...

Hvor gammel og hvor høj er han??

Jeg har jo Nicklas på 4 år og han er 112 cm og også en slank gut. Så det er tit sådan at hvis de skal passe i livet så er de ALT for korte, og skal de passe i længden så er de ALT for store i livet.....

Jeg er begyndt at købe str 116 til ham, også altid at købe dem der kan snørres ind i livet. Du ved der er mange bukser med en knap og elastik indeni, og dem går jeg efter.....

Knus

Anmeld

12. oktober 2011

_-Kathrine-_

Fru Nielsen skriver:

Hejsa...

Hvor gammel og hvor høj er han??

Jeg har jo Nicklas på 4 år og han er 112 cm og også en slank gut. Så det er tit sådan at hvis de skal passe i livet så er de ALT for korte, og skal de passe i længden så er de ALT for store i livet.....

Jeg er begyndt at købe str 116 til ham, også altid at købe dem der kan snørres ind i livet. Du ved der er mange bukser med en knap og elastik indeni, og dem går jeg efter.....

Knus

Han er 6 mdr og er 70 cm...

Det var en god ide at købe bukser med snor i dem må jeg på jagt efter!

Tak for tippet

Anmeld

12. oktober 2011

_-Kathrine-_

Bondefruen skriver:

Jeg har Lauge på 20 mdr der måler godt 95 cm og vejer over 15 kg, og Hjalte der er 9 mdr og er 76 cm og vejer 11,5 kg.

Jeg har efterhånden fundet ud af at Name It, Hummel, BeKids (hvis jeg husker rigtigt går det vist egentlig kun op til str. 68) og Friends er rigtig gode, da de ofte er lidt længere

Hummel er også et af favoritmærkerne herhjemme... Bekids, hvor køber du det henne?

Anmeld

12. oktober 2011

Hvem?

_-Kathrine-_ skriver:

Hummel er også et af favoritmærkerne herhjemme... Bekids, hvor køber du det henne?

Ellers er Adidas og Kappa også gode.

BeKids er ude fra Babysam, men jeg kan altså ik huske om det kun går til str. 68 - bom bom, altså den hukommelse.

Anmeld

12. oktober 2011

MyLove E

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg følger lige med, jeg har Elias på 5mdr der måler 70cm (og syntes han vokser hele tiden) og vejer ca 7kg, så han er også lang og tynd...

Anmeld

12. oktober 2011

_-Kathrine-_

Bondefruen skriver:

Ellers er Adidas og Kappa også gode.

BeKids er ude fra Babysam, men jeg kan altså ik huske om det kun går til str. 68 - bom bom, altså den hukommelse.

Okay... Det må jeg lige ha undersøgt :-)

Mange tak!

Anmeld

12. oktober 2011

_-Kathrine-_

Tauf skriver:

Jeg følger lige med, jeg har Elias på 5mdr der måler 70cm (og syntes han vokser hele tiden) og vejer ca 7kg, så han er også lang og tynd...

Du skal være velkommen....!

Jeg er godt nok ved at være liiiidt træt af at man køber noget pænt tøj og så bliver det lagt væk igen en måned efter, fordi ærmerne er for korte

Anmeld

12. oktober 2011

Chr-Hei

Min søn er også en laaang ræd jeg bruger mest hummel syntes det er super fedt også passer det perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.