Lille update om Laura + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Nadia&Daniel skriver:

Synes det var tid til lille update

Laura bliver 1 år om 14 dage  det er så vildt, at for 1 år siden lå jeg på operationsbordet - og fik titelen mor tildelt

Laura har 6 tænder - 2 i undermunden og 4 i overmunden, og hun HADER at få dem børstet, men det skal de, og sådan er det bare

Hun er begyndt i vuggestue - hun er glad for at være der, men er dog en meget sur dame, når moren er så dum og "bare efterlader" hende der om morgen. Hun tager hendes to lure og elsker at putte i Deres barnevogne med hendes bamse, dyne og ikke mindst sutten.

Elsker at hente hende, og se det store smil og al den kærlighed hun oser af, når man henter hende der.

Og så til den store nyhed: LAURA GÅR - hun går, og vil IKKE kravle mere.. Dog kan det ske, man får så meget fart på, at man lige må tage det sidste stykke i kravle-tempo..

Hun er begyndt at lege med dukker - og dukke Lise er den første (efter mor og far), som lige får et morgenkram og et lille kys.

Dog er ikke alt lyserødt - Laura vågner stadig 5-6 gange om natten, hvor hun bare græder og græder, dog hjælper sutten og dynen meget..

Og så skal vi selvfølgelig fejre hende første fødselsdag - det bliver dog søndagen efter..

Og så lidt billeder

Som jeg har sagt før og som jeg siger igen, jeg håber SÅ meget at hun bliver til yngre mænd når hun bliver stor for hun er jo bare oooooorgh men altså...

da hun spiste citron på facebook smeltede det bare en ekstra gang

Hun er jo SÅ lækker den lille trold.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Nadia&Daniel

Höör skriver:

Som jeg har sagt før og som jeg siger igen, jeg håber SÅ meget at hun bliver til yngre mænd når hun bliver stor for hun er jo bare oooooorgh men altså...

da hun spiste citron på facebook smeltede det bare en ekstra gang

Hun er jo SÅ lækker den lille trold.. 

Årh tak søde

Anmeld

11. oktober 2011

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Årh tak

P.s. er VILD med dit profilbillede..

Mange tak

Anmeld

11. oktober 2011

Happiness

Hvor er hun dog skøn! SMUKKE øjne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.