Lille update om Laura + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Nadia&Daniel

Synes det var tid til lille update

Laura bliver 1 år om 14 dage  det er så vildt, at for 1 år siden lå jeg på operationsbordet - og fik titelen mor tildelt

Laura har 6 tænder - 2 i undermunden og 4 i overmunden, og hun HADER at få dem børstet, men det skal de, og sådan er det bare

Hun er begyndt i vuggestue - hun er glad for at være der, men er dog en meget sur dame, når moren er så dum og "bare efterlader" hende der om morgen. Hun tager hendes to lure og elsker at putte i Deres barnevogne med hendes bamse, dyne og ikke mindst sutten.

Elsker at hente hende, og se det store smil og al den kærlighed hun oser af, når man henter hende der.

Og så til den store nyhed: LAURA GÅR - hun går, og vil IKKE kravle mere.. Dog kan det ske, man får så meget fart på, at man lige må tage det sidste stykke i kravle-tempo..

Hun er begyndt at lege med dukker - og dukke Lise er den første (efter mor og far), som lige får et morgenkram og et lille kys.

Dog er ikke alt lyserødt - Laura vågner stadig 5-6 gange om natten, hvor hun bare græder og græder, dog hjælper sutten og dynen meget..

Og så skal vi selvfølgelig fejre hende første fødselsdag - det bliver dog søndagen efter..

Og så lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Sara_S

Hvor er hun køn, Nadia!!  Og sikke en dejlig smil!! 

Ja, de er snart et år vores guldklumper! Tristan skal også fejres den 30.  

Og ved du hvad? Han har stadig kun 2 tænder. Men der er fire på vej, og jeg tror de vil komme ud samtidigt alle fire... 

Og så dygtig er hun også!!! Hun går allerede!! Kan godt forstå du er stolt!  Dygtig dejlig pige!! 

Stor  til begge to!

Anmeld

11. oktober 2011

Nadia&Daniel

Sara_S skriver:

Hvor er hun køn, Nadia!!  Og sikke en dejlig smil!! 

Ja, de er snart et år vores guldklumper! Tristan skal også fejres den 30.  

Og ved du hvad? Han har stadig kun 2 tænder. Men der er fire på vej, og jeg tror de vil komme ud samtidigt alle fire... 

Og så dygtig er hun også!!! Hun går allerede!! Kan godt forstå du er stolt!  Dygtig dejlig pige!! 

Stor  til begge to!

Tak søde

Ja, tiden går stærkt - tror først det går rigtigt op for os nogle dage efter..

Laura fik også de 4 i overmunden på en gang - det tog hårdt på hende.. Det er dog ved at være laaaaang tid siden hun fik nogle sidst.. Så vi går lidt og venter..

Er en meget stolt mor - som nyder at Laura går rundt i lejligheden..

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Hvor er hun sød

Daniel er lige blevet 2, og han vil stadig ikke altid have børstet tænder, men efter lidt skænderi lykkes det da

Og tillykke med at hun går, nu begynder hun så også snart at kunne nå ALT på bordene. Tror små børn har teleskop arme, for lige pludselig kan de bare nå det hele

Anmeld

11. oktober 2011

Nadia&Daniel

Nessie skriver:

Hvor er hun sød

Daniel er lige blevet 2, og han vil stadig ikke altid have børstet tænder, men efter lidt skænderi lykkes det da

Og tillykke med at hun går, nu begynder hun så også snart at kunne nå ALT på bordene. Tror små børn har teleskop arme, for lige pludselig kan de bare nå det hele

Tak

Hehe - som min mand siger: "vi er nød til at få et større sofabord"... Det kan bare ikke lad sig gør  

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Nadia&Daniel skriver:

Tak

Hehe - som min mand siger: "vi er nød til at få et større sofabord"... Det kan bare ikke lad sig gør  

Og vandtæt 

Nej hvor har vi tørret mange kopper vand op fra bordet det sidste års tid. Men han har heldigvis altid været god til selv at sige til, når han har væltet den.
I starten blev vi hentet, så græd han bare og nu siger han tørre mens han nikker indforstået

Anmeld

11. oktober 2011

Janni.

Åh hun er rigtig dejlig, håber hun får en god fødselsdag med dejlige gaver 

Anmeld

11. oktober 2011

dorthemus

Nårhh hvor er hun dog sød og kær!!!

Anmeld

11. oktober 2011

Nadia&Daniel

Janni. skriver:

Åh hun er rigtig dejlig, håber hun får en god fødselsdag med dejlige gaver 

Tak  glæder mig også til at fejre hende både på hendes rigtig fødselsdag med masser af kys og lidt gaver og så med familien i weekenden, også med masser af kys og lidt flere gaver

Anmeld

11. oktober 2011

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Nårhh hvor er hun dog sød og kær!!!

Årh tak

P.s. er VILD med dit profilbillede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.