Zendium eller Colgate???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ih, ikke fair! Er lige kommet hjem fra mit ophold i Sverige efter en dagsrejse, og er tilbage på kollegieværelset (suuuuk) og i den forbindelse var jeg lige i Rema 1000 og handle lidt nødvendigheder og mad osv. Bl.a. en ny tandbørste - og hvad er det ENESTE jeg glemmer? Tandpasta!!!! Damn!!!! Og nu er det for sent... Colgate, Zendium, Aquafresh - lige nu tager jeg hvad som helst der skummer med fluor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

ekzunz

Her bruger vi kun Zendium. Det er Triclosan de putter i nogle typer Colgate - det bruges også i nogle rengøringsmidler....
Jeg synes også at Colgate føles mere effektiv, men jeg ved jo at det kun er fornemmelsen i munden og at mine tænder bliver rene som de skal med Zendium - så vi bruger ikke andet.

Anmeld

1. februar 2009

Mimic

her i huset bruger vi også kun Zendium... triclosan, som der er i colgate, giver mig blister i munden, men efter at jeg er begyndt at bruge zendium sensitiv er det forsvundet helt... desuden anbefaler de fleste tandlæger i dag at både børn og voksne bruger zendium, og synes nu man bliver fint ren og frisk i munden...

Fra Linda

Anmeld

1. februar 2009

fam.4xc

køber den der er på tilbud

Anmeld

1. februar 2009

Bastian

Min mand og jeg børste tænder i Aquafresh. Børnene med Zendium, da tandplejeren har anbefalet dette.

Anmeld

1. februar 2009

JonTri

Zendium... arbejdede på et tidspunkt på ortopæd kirurgisk afd, og der var en læge der ordinerede zendium, fordi det er det bedste middet til ømme gummer - det var til en protesebruger.
Alt andet var noget bras - og det virkede på patienten. Så nu børstes bisserne i zendium - vil ikke vælge andet.

Anmeld

1. februar 2009

Stumpen

Aquafresh...

Anmeld

1. februar 2009

Tjan

Zendium - da det er uden triclosan

Anmeld

1. februar 2009

H+S Skjolgborg.

hekt klart colgate den nyeeeeeeeeeeeeee den er god....

Anmeld

2. februar 2009

Nemesis

Zendium. Kan slet ikke bruge Colgate. Det er også i Colgate der er det penicilinlignede stof som. Det kan jo evt. med tiden betyde at man bliver mere resistent overfor antibiotika.

Så Zendium til store og små her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.