Zendium eller Colgate???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tandpasta

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.098 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Rasmine

Hvad børster I egentlig tænder med?
Har selv brugt Colgate altid, men har lige købt Zendium for at prøve noget andet.
Synes dog ikke det er nær så "skrapt" som Colgate = får vist lidt friskere mund af Colgate.
Eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Mette+Mathias

Zendium, fordi det er næsten den eneste tandpasta som ikke er tilsat noget (kan ikke huske navnet) som får tandpastaen til at skumme mere, og som er skadeligt (kan ikke lige huske om det er kræftfremkaldende eller det er noget andet).

Det er mange år siden jeg læste det, og har brugt zendium siden, men nu er der jo så gået så mange år at jeg ikke kan huske det ordentligt, - men min famile får ikke lov at bruge andet.

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

Mebach skriver:

Hvad børster I egentlig tænder med?
Har selv brugt Colgate altid, men har lige købt Zendium for at prøve noget andet.
Synes dog ikke det er nær så "skrapt" som Colgate = får vist lidt friskere mund af Colgate.
Eller hvad?

Jeg er helt klart til colgate har prøvet zendium og følte ikke jeg var ren/frisk nok i munden bagefter.
Men har hørt fra flere at zendium skulle være bedst min tandlæge siger dog det hips som haps. Men jeg er helt sikkert til colgate synes man bliver så frisk i munden bagefter.

Anmeld

1. februar 2009

jolu

Zendium!

Efter at have hørt at man putter sulfo i Colgate, så har jeg ikke købt det produkt.....jeg synes jeg får giftstoffer nok indenbord.... I øvrigt er det også praktisk at lillemanden kan bruge zendium også.....

Anmeld

1. februar 2009

jolu

Mette+Mathias skriver:

Zendium, fordi det er næsten den eneste tandpasta som ikke er tilsat noget (kan ikke huske navnet) som får tandpastaen til at skumme mere, og som er skadeligt (kan ikke lige huske om det er kræftfremkaldende eller det er noget andet).

Det er mange år siden jeg læste det, og har brugt zendium siden, men nu er der jo så gået så mange år at jeg ikke kan huske det ordentligt, - men min famile får ikke lov at bruge andet.

SULFO! Derfor skummer Colgate tandpasta.... MUMS

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

jolu skriver:

Zendium!

Efter at have hørt at man putter sulfo i Colgate, så har jeg ikke købt det produkt.....jeg synes jeg får giftstoffer nok indenbord.... I øvrigt er det også praktisk at lillemanden kan bruge zendium også.....

Ej føj det havet jeg godt nok ikke hørt før det var da ulækkert.

Anmeld

1. februar 2009

Kaufie

Også zendium her - både til os selv og til William.

Når først man har brugt zendium synes man colgate er aaalt for stærkt.... Og ja, der er en masse skrammel i colgate - og en masse total unødvendigt skum.

Anmeld

1. februar 2009

Mette+Mathias

jolu skriver:

SULFO! Derfor skummer Colgate tandpasta.... MUMS

Yummi!!

Anmeld

1. februar 2009

linemus

Zendium Classic. Colgate er for skrapt til mig, jeg får sår i mundvigene af det

Anmeld

1. februar 2009

Balderson

Helt klart Zendium...

Kommer aldrig til at bruge andet..

Har også hørt at der er en masse i Colcate, som ikke er sundt eks. sulfo...

Vil simpelhen ikke byde mit barn det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.