Bil, igen igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

jeg finder den lige til dig, s¨å nøje har jeg ikke studeret den, og jeg ved ikke om de vil gå ned i pris, men det kan jeg jo forhøre mig om...finder lige et link

Super...tusind tak, det er sødt af dig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Loggidut

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58242406

vores kammerat er selv mekaniker, og derfor kan jeg så hilse dig og sige at sikkerheden er i orden i den, og den køre hamrende godt.

men sig til hvis jeg skal forhøre mig nærmere

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58242406

vores kammerat er selv mekaniker, og derfor kan jeg så hilse dig og sige at sikkerheden er i orden i den, og den køre hamrende godt.

men sig til hvis jeg skal forhøre mig nærmere

Tusind tak...kikker lige på den....og dejligt at det er en der har forstand på det, der har haft den....nu når jeg ikke har...

Anmeld

1. februar 2009

Loggidut

Eva skriver:

Tusind tak...kikker lige på den....og dejligt at det er en der har forstand på det, der har haft den....nu når jeg ikke har...

ja, det med sikkerheden skal altså også være i top, og jeg er nu ret sikker på de ikke vil tage dig ved næsen...men kig du bare, så kan du jo give besked hvis det er. held og lykke

Anmeld

1. februar 2009

Mikkelmusen

Nu har jeg ikke læst hele indlægget, men Eva, husk at man som regel altid kan presse forhandlere lidt Bare et lille råd

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

ja, det med sikkerheden skal altså også være i top, og jeg er nu ret sikker på de ikke vil tage dig ved næsen...men kig du bare, så kan du jo give besked hvis det er. held og lykke

Tusind tak.....

Anmeld

1. februar 2009

Joan ( Smallie )

Mikkelmusen skriver:

Nu har jeg ikke læst hele indlægget, men Eva, husk at man som regel altid kan presse forhandlere lidt Bare et lille råd

Kan man også med private mennesker. Man skal bare finde en masse der er galt med bilen, så sige prøv at høre der er det ogdet der skal lave det koster ca så og så meget så så slynger du en pris ud.
Inden du giver et bud på den skal du gøre op med dig selv hvor meget du max vil give.

Den astra vi købte stod til 62000 men vi gik derfra og havde kun givet 47000 og nu har vi kørt et år uden at lave en skid på den og den er lige gået igennem syn..

Joan

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Tak-smiler- det må jeg prøve.....

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Joan ( Smallie ) skriver:

Kan man også med private mennesker. Man skal bare finde en masse der er galt med bilen, så sige prøv at høre der er det ogdet der skal lave det koster ca så og så meget så så slynger du en pris ud.
Inden du giver et bud på den skal du gøre op med dig selv hvor meget du max vil give.

Den astra vi købte stod til 62000 men vi gik derfra og havde kun givet 47000 og nu har vi kørt et år uden at lave en skid på den og den er lige gået igennem syn..

Joan

Ja, jeg må gøre alt jeg kan...selvom det ikke lige er på det område jeg har mine spidskompetancer-smiler- men jeg skal have den astra til maks 35.000kr eller vil jeg ikke....men nu har jeg i hvert fald aftalt at mødes med bossen i morgen eftermiddag, så må vi se om han er il at presse,...
Knus og tusind tak for hjælpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.