Bil, igen igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

Jeg ved ikke, tror faktisk det er lige i overkanten (men jeg er LAAANGT fra ekspert) I sept. solgte vi vores 200.000 km (dog uden airbag, sædevarme og soltag) som var fra 1993, (så lige 4 år ældre), men vi solgte den for 11.000.

Det er ellers en dejlig bil, fint med plads i bagagerummet, og vi har kørt både til Sydfrankrig, Paris, Holland, Belgien og Ungarn i vores, - det har den klaret fint, - måske kan man handle lidt om prisen?

Jamen det kan jeg helt sikkert...det har han lovet mig. Så jeg regner med at kunne få den ti tusind ned og med et års garanti...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Honningblomst

Joan ( Smallie ) skriver:

Syntes det lyder som mange penge.

Vi købte for 1 år siden en opel astra st. car fra 99 ved en forhandler til 47000kr.

Men ok vw er en dyr bil du betaler megt for mærket.

Joan

Ps du kan jo prøve at kigge inde på bilbasen også

Ja, de er dyre...har også set på en meget flot astra...den står til 50.0000kr men kan få den ned i pris...den har kun kørt 160.000km og har meget ekstra fidus på-griner- så jeg overvejer lidt om det var et bedre køb...er I glade for jeres...synes bare det er den grimmeste bil overhoved...
Knus..

Anmeld

1. februar 2009

Joan ( Smallie )

Eva skriver:

Ja, de er dyre...har også set på en meget flot astra...den står til 50.0000kr men kan få den ned i pris...den har kun kørt 160.000km og har meget ekstra fidus på-griner- så jeg overvejer lidt om det var et bedre køb...er I glade for jeres...synes bare det er den grimmeste bil overhoved...
Knus..

Ja vi er rigtig glad for den. Det er en drift sikker bil som ikke er alt for dyr at rep på.
Nu ved jeg du går meget op i sikkerhed i biler og en af de biler der er den mest sikker på market er en reanult. Ved ikke hvad de ligger i af priser, men næste gang vi skal have bil vil jeg ud og prøvekøre en leguna st.car.

Hvor om alt er så er opel jo også tysk og en ret sikker bil og ja vi er rigtig glad for den.
Joan

Ps jeg har som kone bil en reanult clio som jeg er rigtig glad for. Men den er jo ikke stor nok til dig

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Ja vi er rigtig glad for den. Det er en drift sikker bil som ikke er alt for dyr at rep på.
Nu ved jeg du går meget op i sikkerhed i biler og en af de biler der er den mest sikker på market er en reanult. Ved ikke hvad de ligger i af priser, men næste gang vi skal have bil vil jeg ud og prøvekøre en leguna st.car.

Hvor om alt er så er opel jo også tysk og en ret sikker bil og ja vi er rigtig glad for den.
Joan

Ps jeg har som kone bil en reanult clio som jeg er rigtig glad for. Men den er jo ikke stor nok til dig

Kunne som godt nøjes med en bitte lille bil...bare det med sikkerhed....for kan der bare sidde to børn bagi, så er det jo fint...ander skal jeg ikke have med-smiler
Hvad giver I, for afgifter på den??

Anmeld

1. februar 2009

Joan ( Smallie )

Eva skriver:

Kunne som godt nøjes med en bitte lille bil...bare det med sikkerhed....for kan der bare sidde to børn bagi, så er det jo fint...ander skal jeg ikke have med-smiler
Hvad giver I, for afgifter på den??

Så er der jo også sådan som en reanult megan. Sådan en havde mine forældre da jeg var yngre og der er plas til børn bag i.
Men nu er du jo vant til lidt af en traktor. Kan godt være du syntes det bliver lidt for småt til dig med polo og clio.

Men jeg købte min clio for 6 måneder siden for 42000 for en 02 og de har nogen rigtig fine resultater i test.

Med opel har det jo altid været mest rust man skulle kigge efter men det er altså ikke så gaæt med de nyere modeller.

Har du ikke en der har forstand på biler der kan tage med ud og kigge?

Joan

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Joan ( Smallie ) skriver:

Så er der jo også sådan som en reanult megan. Sådan en havde mine forældre da jeg var yngre og der er plas til børn bag i.
Men nu er du jo vant til lidt af en traktor. Kan godt være du syntes det bliver lidt for småt til dig med polo og clio.

Men jeg købte min clio for 6 måneder siden for 42000 for en 02 og de har nogen rigtig fine resultater i test.

Med opel har det jo altid været mest rust man skulle kigge efter men det er altså ikke så gaæt med de nyere modeller.

Har du ikke en der har forstand på biler der kan tage med ud og kigge?

Joan

Næ, har desværre ikke nogen der har forstand på det...men tak for dine råd, dem kan jeg bruge til rigtig meget-smiler
Knus..

Anmeld

1. februar 2009

Loggidut

hvad vil du max give for en bil?

min veninde har en til salg, en peogeut 406...var det noget?

selv. også afhængig af hvor langt du vil bevæge dig for det....

Anmeld

1. februar 2009

Joan ( Smallie )

Eva skriver:

Næ, har desværre ikke nogen der har forstand på det...men tak for dine råd, dem kan jeg bruge til rigtig meget-smiler
Knus..

Var så lidt. Hvis der er noget så skriver du bare.

Har en mand der elsker at arbejde med biler og er selv uddannet autoelektrmekaniner så ved lidt om det.

Joan

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

hvad vil du max give for en bil?

min veninde har en til salg, en peogeut 406...var det noget?

selv. også afhængig af hvor langt du vil bevæge dig for det....

Jamen, det ved jeg som ikke rigtigt...-smiler- men det kunne da godt være en mulighed....hvor er det henne, hvad koster den og hvor langt har den kørt....??
Knus...

Anmeld

1. februar 2009

Loggidut

jeg finder den lige til dig, s¨å nøje har jeg ikke studeret den, og jeg ved ikke om de vil gå ned i pris, men det kan jeg jo forhøre mig om...finder lige et link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.