Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Enig med alle andre! I inviterer til 1 fest, og meddeler alle, at dem, der ikke gider komme pga. fortidens stridigheder, må blive væk - det er ikke jeres hovedpine og der skal ikke gives særbehandling. Det er jeres dag, og kan de ikke mande dem op og fejre den med jer, så er det deres tab.
Mine forældre blev skilt, da jeg fødte min datter, og der blev meddelt, at vi holder 1 fødselsdag, 1 jul, 1 dåb osv! Alle er velkomne, men vi særbehandler ikke pga. interne stridigheder. Og kunne de ikke se bort fra dem på disse dage, så ænskede vi heller ikke at se dem! Der har nu aldrig været problemer, heller ikke da de fandt nye partnere, men sådan er vores holdning. Det var deres - i øvrigt ganske fornuftige - valg at blive skilt, men det skal ikke gå ud over mig og i særdeleshed mine børn.
Så bed dem om at droppe deres egoistiske småbarnlige opførsel, og inviter dem til at fejre dagen med jer - de behøver jo ikke tale med dem de ikke gider - og hvis de ikke vil, ja så har de vist at det er vigtigere for dem at dyrke deres bitterhed end at fejre jeres lille ny guldklump.
Anmeld