Nu har jeg simpelthen brug for nogen der kan se det vores situation ude fra, nogle som overhovedet ikke er indblandet i vores problemer 
Her kommer lige lidt for historie.
Sagen er den at vi har en splittet familie... Det startede med at min søster begyndte at være sammen med min kærestes bror, de flyttede sammen og boede sammen i nogle år hvor efter de flyttede fra hinanden.
I mens de har været sammen har min kærestes søster boet sammen med hendes daværende kæreste, de gik ikke mellem dem og de gik fra hinanden.
Efterfølgende er min søster og ex'en til min svigerinde faldet for hinanden og har nu været sammen i over 5 år. Dertil skal der lige siges at det er det eneste familie jeg har kontakt med.
Så kommer vores problem, jeg ved godt vi er tidligt ude da det først er en gang til marst dåben skal finde sted, men vi kan simpelthen ikke lade være med at tænke over hvordan f*nden vi skal få det til at hænge sammen i forbindelse med dåben 
Min kærestes søster og bror VIL IKKE være i samme rum som min søster og hendes kæreste, min søster og hendes kæreste siger at da det er barnets dag så dukker man op uanset hvad, men der er bare intet at gøre med hensyn til kærestens familie 
Så vil har været ude i at holde det på flere forskellige måder:
1: Det ene hold før dåb og det andet hold efter men der er der ingen af dem der synes at det er fair for så er barnet jo ikke døbt når første hold kommer.
2: At vi holder fest og så er det bare synd for dem der ikke vil komme men så ender det med at det kun er min søster og hendes kæreste der kommer.
3: At vi får døbt smølfen så tidligt som muligt, tager det først hold med ud og spise lige efter dåben (altså til frokost) og det andet hold med ud og spise til spisetid om aftenen, men så er der nogen der mener at det kan vi ikke for så skal dem til spisning om aftene jo komme af 2 omgange.
Jeg har i en tudetur haft sagt til min kæreste at så blev smølf bare navngivet men det vil kæresten ikke høre tale om for han ved hvad min tro betyder for mig.
Jeg håber at der er nogen af jer derude der kan give mig bare lidt håb for at der findes en eller anden løsning for os 
Clotte