Er Jeres forældre som I også...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

MetteT

Min far har jeg ikke noget med at gøre..
Men min mor derimod.... HUN ER SUPER!!!!
Den bedste mor man overhovedet ku ønske sig og jeg håber bestemt jeg blir lige som hende som forældre... hun har gjort og gør det bare så super godt!!! Hun har været gift med et fjols og det har bestemt ikke været nemt, men aldrig er det gået ud over os på nogen måde... Hun er der bare altid for mig (os) og jeg ved slet ikke hva jeg sku ha gjort uden hende efter jeg har fået Kathrine... Hun er en uvurdelig hjælp... Jeg ønsker sådan at jeg får et lige så godt forhold til Kathrine som min mor og jeg har....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Diana...

MetteT skriver:

Min far har jeg ikke noget med at gøre..
Men min mor derimod.... HUN ER SUPER!!!!
Den bedste mor man overhovedet ku ønske sig og jeg håber bestemt jeg blir lige som hende som forældre... hun har gjort og gør det bare så super godt!!! Hun har været gift med et fjols og det har bestemt ikke været nemt, men aldrig er det gået ud over os på nogen måde... Hun er der bare altid for mig (os) og jeg ved slet ikke hva jeg sku ha gjort uden hende efter jeg har fået Kathrine... Hun er en uvurdelig hjælp... Jeg ønsker sådan at jeg får et lige så godt forhold til Kathrine som min mor og jeg har....

Knus

Nåå det var sødt nu triller hun da en tåre når hun læser det dejligt...

Anmeld

2. februar 2009

DK

Jeg håber både at blive som min mor og far, og forsøger også at opdrage mit barn, som jeg er blevet opdraget!

De er de mest fantastiske forældre, der støtter, elsker, hjælper og kommer med god kritik på de helt rigtige tidspunkter. Som en anden skrev, så forstår jeg heller ikke hvor de får alt det overskud fra!!
Jeg håber at kunne blive lige så tålmodig og hjælpsom som min mor. Hun er en stjerne! Hvad hun ikke kan!!!!
Jeg håber at blive lige så driftig, iderig og effektiv som min far. Han er så klog og vis!!

Anmeld

2. februar 2009

Smølf

Både og...
Dvs jeg håber at vi bliver ligesom mine svigerforældre som er helt vildt overskudagtige. De er der når vi har brug for dem og er RIGTIGE forældre overfor os. De elsker deres børnebørn, sørger altid for at der er klart med puslebord, høj stol og seng til når vi kommer. De passer når vi har brug for det, fælder juletræ med dem til jul og når de bliver større skal de med til deres hus i frankrig om sommeren, når vi skal arbejde. De er rare at være sammen med og man kan se, at de efter 35 år ægteskab stadig er glade for hinanden...

Mine forældre derimod... De har det svært med hinanden og er konstant på randen af skilsmisse. Min mor har været deprimeret i flere år og har indimellem problemer med alkohol. Jeg føler ikke jeg kan stole på dem og bliver enormt tit skuffet... Der er meget til den historie... Føler tit at jeg skal være forælder for dem... Men de elsker Sebastian og ville gerne være mere for ham, hvis de havde overskud.

Så både JA og NEJ herfra.

KH Neta

Anmeld

5. februar 2009

petersmor

Diana/Claus skriver:

Nåå det var sødt nu triller hun da en tåre når hun læser det dejligt...

Hej
Har først set Mettes indlæg nu....Men du har jo ret..Måtte lige fælde en tåre....Det er da en dejlig datter jeg har
Knus Hanne

Anmeld

5. februar 2009

Diana...

petersmor skriver:

Hej
Har først set Mettes indlæg nu....Men du har jo ret..Måtte lige fælde en tåre....Det er da en dejlig datter jeg har
Knus Hanne

Ja det må man sige Det altid dejligt at have sådan et forhold til sin mor.

Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.