Det eneste jeg har imod mine forældre er at de bor så skide langt væk...
Men, HOV, det er jo mig der flyttede - så er der ikke noget jeg har imod dem. De er der altid, altid, ALTID...så godt som man nu kan når man bor 400 km væk. Min mor knuselsker min søn, og udnytter enhver lejlighed til at være sammen med ham - og passer ham med glæde når lejligheden byder sig. Min far hjælper til enhver tid med at skrue på vores gamle hus, og har tilbragt adskillige uger her på matriklen, siden vi købte huset for lidt over 1½ år siden.
Desuden har de altid hjulpet mig økonomisk, og faktisk har jeg fået "lommepenge" indtil for en måned siden (hvor jeg fyldte 29

) - det var nogle penge jeg begyndte at få da de købte en lejlighed til mig, og jeg så ikke kunne betale huslejen. Fik af vide at jeg kunne få dem så længe jeg var alene og studerende. Stoppede dog med at være alene for 3½ år siden, hvor jeg flyttede ind hos kæresten - men er stadig lidt studerende (dog ikke på su, som jeg tror lå ml. linierne). Min mor kunne ikke få sig til at stoppe pengestrømmen, men da det til et møde i banken kom bag på min far at det stadig kørte, måtte det desværre stoppes... Min mor ringede og undskyldte (det var også på sin plads

).
Summasumarum; de er fantastiske, og har et gigantisk overskud. De stiller op til enhver tid, og er rare at være sammen med. I couldn't ask for more... Hvis jeg kunne blive bare en tiendedel af hvad de er...................
Anmeld