Hvad gør man lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Jeg tror måske ikke at du skal "pysse" ham så meget, det virker ihvertfald ikke herhjemme, du må sige at du har brug for en snak med ham, og derefter gå direkte til sagen, tror ikke mænd er så gode til alt for meget nusse pusse omsorg, så må du simpelthen forklare manden at han må blive bedre til at snakke om sine følelser og at det rent faktisk skader mere at han lukker sig inde i sig selv, det giver ham ekstra bekymringer når han ikke får talt ud og skader jeres forhold ..

Det skal lige sige at han er en sensitiv og følsom mand, skal ikke misfoståes, men han er bare mere kvinde end mange andre mænd, så vi plejer normalt at være meget pusse nusse herhjemme, så det gør det svært ikke at blive endnu mere nusse og så gør nybagtmor rolle det bestemt heller ikke nemmere, men ja, skal nok prøve og være mere opmærksom på det.

Tror sådan set også at samtalen med lægen var en øjenåbner for ham, hun talte nemlig med ham om, at han nok har pakket sine følelser for langt væk og de så hober sig op.

Hmm, ja jeg må bare tager ham med lidt mere hård hånd og nusse lidt mere om lillepigen i stedet forr ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

AnneP

Anonym skriver:

Pakker det vist heller ikke ind

Tak for krammet

Jeg prøver at være normal omkring ham, drille, hygge og brokke mig over hans kørsel, men hver gang vandfaldet begynder, spørger jeg, hvad gjorde dig ked af det og om jeg kan gøre noget. Tager også lillepigen hver gang hun kommer i brokke hjørnet, ved det er noget af det værste for ham ligenu. Men ved ikke om jeg alligevel er for meget.

Prøver også at vise ham kærlighed, men det er bare svært når jeg også har lillepigen, så bliver hun første priotet og gider mest kærlighed til hende. I nat blev han også ked, men da tøsen kun vil sove på min brystkasse, kunne jeg ikke bare gå hen og gide at kram og kys... (vi er igang med at lære hende at sove selv)

Han fik ikke noget valg Sagde til ham i aftes/nat, at han sgu melde sig syg og så ringe til læge og det var han enig i med det samme, så ja, det skal haan have et klap på skulderen for.

Ville bare så gerne give de gyldne ord!!!

- men jeg tror faktisk du gør det der er helt rigtigt for dig og din kæreste! -og jeres lille guldklump!

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Ville bare så gerne give de gyldne ord!!!

- men jeg tror faktisk du gør det der er helt rigtigt for dig og din kæreste! -og jeres lille guldklump!

Tak, det er dejligt, at få afvide at man ikke gør noget helt dumt. Men det gør mig også mere obs, at i kommer med de råd, så kan jeg måske undgå at gøre nget værre.

Anmeld

11. oktober 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Det skal lige sige at han er en sensitiv og følsom mand, skal ikke misfoståes, men han er bare mere kvinde end mange andre mænd, så vi plejer normalt at være meget pusse nusse herhjemme, så det gør det svært ikke at blive endnu mere nusse og så gør nybagtmor rolle det bestemt heller ikke nemmere, men ja, skal nok prøve og være mere opmærksom på det.

Tror sådan set også at samtalen med lægen var en øjenåbner for ham, hun talte nemlig med ham om, at han nok har pakket sine følelser for langt væk og de så hober sig op.

Hmm, ja jeg må bare tager ham med lidt mere hård hånd og nusse lidt mere om lillepigen i stedet forr ham.

Min kæreste er ULTRA sensitiv men udadtil er han den "hårde" mand som sørger for sin familie, det gør det ret svært da han også bærer en vis stolthed, det hjælper her hvis jeg sætter mig ned og tager en alvorlig snak med ham hvor jeg er konsekvent men direkte
Håber i finder en løsning.

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Min kæreste er ULTRA sensitiv men udadtil er han den "hårde" mand som sørger for sin familie, det gør det ret svært da han også bærer en vis stolthed, det hjælper her hvis jeg sætter mig ned og tager en alvorlig snak med ham hvor jeg er konsekvent men direkte
Håber i finder en løsning.

Tror faktisk de er ret ens så.

Tak.

Held og lykke på fredag forresten

Anmeld

11. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
Jeg vil meget gerne fortælle dig min historie om hvordan vi taklede vores sorg - som mand og kvinde. Men det er ikke noget jeg lyst til skrive det her. Så skriv et pb, og jeg skal skrive når jeg kommer hjem

Anmeld

11. oktober 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Tror faktisk de er ret ens så.

Tak.

Held og lykke på fredag forresten

Er der ikke mange mænd der er sådan ?? (; jo tak ..

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Er der ikke mange mænd der er sådan ?? (; jo tak ..

Sikkert

Anmeld

12. oktober 2011

Lilac

Ville ikke gå ude at skrive lidt til dig selvom jeg ikke aner hvem du er...

Tag ham med til psykologen! Det er helt klart det bedste at I står sammen i den svære situation I er i og det kan være virkelig udviklende for et forhold at tage i terapi sammen...

kram til dig

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Ville ikke gå ude at skrive lidt til dig selvom jeg ikke aner hvem du er...

Tag ham med til psykologen! Det er helt klart det bedste at I står sammen i den svære situation I er i og det kan være virkelig udviklende for et forhold at tage i terapi sammen...

kram til dig

Tak. Det skal vi også, venter bare på h*n ringer med tider osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.