Anonym skriver:
Skrive som anonym, da jeg ikke ønsker folk skal kunne google sig frem til, at min kæreste har det sådan her, men i kender historien så godt, at i sikkert hurtigt gætter hvem der står bag 
Vi har begge mistet en forældre, mig min mor og ham hans far. Hvilket i forvejen gør rolle som forældre svær. Men så har vi mistet vores lille tvilling, det har været rigtig svært for mig og kostet mange smerter, tåre og trise dage, så derfor har min kæreste hele tiden haft det sådan, at han skulle holde sig stærk og tage sig af mig.
I går aftens kom han så ind til mig i stuen og spørger om han mig "Vil du hjælpe med opvassken?", svare selvfølgelig ja og så begynder vandfaldet ellers og der har bare ikke skulle noget til siden, før det starter igen.
Vi tog så til læge idag og bliver imorgen ringet op af en psykolog, hvor vi har 10 timers gratis konsultation med (igennem falck), ´vi følte det var på tide nu, da jeg også selv har lidt tålmodigheds prolemer, hvilket jo kan komme af den sorg jeg føler.
Men tøser, hvordan skal/kan man bedst muligt støtte manden op igennem sådan noget her? Jeg synes det er svært når det er en mand der er nede med flaget, de er jo så "stolte" og vil ikke ses som svage. Jeg prøver at sige, at det er helt iorden og meget normalt, prøver at snakke med ham, men han snakker udenom. Jeg prøver at hjælpe ham og vise han omsorg, men føler ikke jeg kan gøre det godt nok, da vores 3 uger gamle datter også kræver meget. Ja, hjælp, kom endelig med foreslag til hvad jeg mere kan gøre.
På forhånd, tak for hjælpen.
Hej Smukke (kan godt gætte hvem du er)
Først og fremmest et KÆMPE kram til både dig og kæresten!
Jeg havde på et tidspunkt hvor min kæreste var nede (depresion) og der var jeg også helt i vildrede om hvordan jeg skulle agerer!
-men fandt hurtigt ud af at det bedste jeg kunne gører var at være at være som jeg plejede, for i starten behandlede jeg ham som en skrøbelig-porselæns figur og det gjorde ham bare "sindsyg".
Jeg blev dog mere obs på at fortælle ham at jeg elskede ham, og gav indimellem et kram og sagde at det var bare var fordi han var ham, og forsikrede ham om at vi nok skulle klarer den sammen og at han ikke var alene!
Derud over vil jeg sige at jeg syntes det er så fedt at din kæreste beder om hjælp, det er da nok det mest modige man kan gører! -Kun en rigtig mand har "nosser" (sorry udtryket) til at bede om hjælp! -dem der ikke kan er nogle tøsedrenge!
Håber det kan hjælpe lidt! Jeg står her på sidelinien og hepper på jer!