Puha en lille stor pige i selvstændighedfasen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

TaAsJu

Her hjemme har vi en teorist.. For pokker hvor kan hun drive os alle til vanvid.. den eneste der stadig syntes hun er dejlig er hunden til tider..

hun driller sin søster, bedst som tammie ligger og slapper af på sofaen kan hun finde på løbe hen stjæle hendes tæppe og grine helt vildt når hun løber der fra..  hvor til tammie bliver meget gal..

Fie blev to i sep. Og alt der med og tage tøj på selv og lyne jakken og det hele det er vi også igennem.. Her hjemme må mor og far ikke hjælpe men store søster må meget gerne 

Lige så mange grå hår som pigerne giver os lige så mange smil,kys og kram får vi igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Henriette Aaby

Leneur skriver:

Okay må få indført at tælle lidt når hun skal have/selv tage tøj på. Det var da en rigtig god ide, synes jeg.

Tak det er jeg glad for du synes Vi startede faktisk med at tælle  da hun ikke ville have børstet tænder, da hun begyndte at få dem. Nu er det blevet til en lille regl, når der er en lille konflikt/ eller krav, som udvikler sig uheldigt. Og som regl virker det. Ikke altid, de fleste gange. Hun ved vi mener det når vi tæller.

Og det bliver sagt til hende stille og roligt, at nu tæller jeg til tre, hvis du ikke er begyndt at tage tøj på så hjælper jeg dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.