Det man aldrig måtte få....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

Pia.

Sød Historie Eva.... Min første tanke er en Kat (en lille bitte kattekilling) - har ALTID ønsket mig en kat, men min far var jærger og havde huset fuld at store jagthunde hvilket gjorde det umuligt at få en kat...
Jeg forslog ellers den kunne bo på mit værelse og have katte bakke der inde
Fortstår godt i dag hvorfor mine forældre sagde nej ....

Lige legetøj m.m kan jeg ikke huske men katten sidder meget klart....

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Mette+Mathias

Åh ja, - der var mange ting.

I den billige ende var et sminkehovede, -du ved - dem man kan sminke og sætte hår på. Jeg ved ikke, om jeg ikke måtte få det, men jeg ønskede mig det i flere år og fik det aldrig (Line var vist kun 3-4 år, da hun fik et - hihi).

Jeg ønskede mig også brændende en hest!! Alternativt "kun" at gå til ridning, -men det måtte jeg ikke, selvom min mor selv havde haft hest og gået til ridning i mange år, - men jeg tror det var et spørgsmål om økonomi. Havde ellers store planer om at den kunne bo i cykelskuret, græsse på plænen (som vel var 150 m2 *gg*) og så kunne jeg ride på den i skolegården (som lå lige ved siden af).

Jeg ville også så gerne til audition på Annie som blev opført på Aalborg teater, men det måtte jeg ikke. Kunne hun ikke bare have ladet mig prøve, - så havde jeg prøvet det.

Kat ønskede jeg mig også, men vi havde hund og desuden havde min fra brevduer, så det var absolut forbudt! Det har jeg så haft som voksen, men den er desværre død nu, og nu må jeg ikke for min mand

Anmeld

1. februar 2009

Balderson

Der har ikke været noget som jeg ikke måtte få... Jeg har nok været ret forkælet for har altid fået det som jeg gerne ville...

Men kan da huske at jeg var helt vild med at få et par Dr. Martin støvler og min mor synes de var så grimme, så dem ville hun ikke købe..

Men dagen efter stod de på værelset og min far havde så været ned og købe dem... Som han altid har sagt at "Pigebarnet skal da have det hun vil have"

Anmeld

1. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har altid gerne ville have kaniner, det var mit højeste ønske da jeg var barn. Men det ville mine forældre ikke gå med til, lige meget hvor meget jeg plagede
En måned efter jeg flyttede hjemmefra købte jeg min første kanin. Den er desværre død nu, men siden har jeg altid haft mindst een kanin

Anmeld

1. februar 2009

fam.4xc

jeg kan ik lige huske en købs ting, men jeg kan huske det var drøn irreterende at mine forældre ik ku forstå - eller det ku de jo nok godt - at det altså var super hyggeligt at sove sammen med sin kæreste selvom de sagde der ingen grund var til det når vi boede 2 min for hinanden... øv altså var jo 14 år og ny forelsket... da jeg blev 16 sku jeg pludselig ik spørge længere, der måtte jeg bare

Anmeld

1. februar 2009

Lise

Jeg fik vist det jeg gerne ville have... altså ikke som i "jeg fik hvad jeg pegede på", men jeg fik altid det jeg ønskede mig aller mest. Indenfor rimelighedens grænser. Ønskede mig brændende en hest - men det havde de altså ikke råd til. De sagde at jeg måtte få en hest når de vandt en million i Lotto. Så gik jeg og ventede på det. For de sagde jo "når" og ikke "hvis". Min venindes mor måtte sige til mine forældre at de måtte stoppe med at sige det, da jeg virkelig troede det ville ske.... Alternativt gik jeg til ridning gennem flere år, indtil jeg mistede interessen for det...

Lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.