Det man aldrig måtte få....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Honningblomst

Hej piger...

Sad lige og tænkte på da jeg var barn....der var bare visse ting jeg ikke måtte få oog som jeg virkelig gerne ville have og ønskede mig inderligt.
Havde I også sådanne ting, hvor jeg mor bare ikke var til at gtale med??Og hvad var det??

Jeg ønskede mig i flere år træskostøvler, men fik dem aldrig....kan ikke huske hvad argumentet var, men den dag i dag kan jeg godt forstå min mor...synes jo bare de var så flotte og sagde en god lyd når man gik. Min veninde Mie havde dem.
Og så ville jeg rigtig gerne have saft som ikke var Rynkeby...øv, jeg syntes det var kedeligt, men der var min mor heller ikke til at tale med.
Det jeg virkelig ønskede som lille var at gå til ballet og der var min mor så sød...tror ikke hun ville gøre sin lille robuste datter ked og sige sandheden, men sagde bare man ikke kunne gå til det der hvor vi boede....jeg var bare SÅ vild med det fine tøj-smiler-

Tilgengæld fik jeg parkacoat, rapandesko og citrona....

Glæder mig til at høre hvad I ønskede...

Knus Eva..hvis børn gerne må gå til ballet men ikke får træskostøvler eller kemisaft, heller ikke hvis de ville...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Lullaby

Hmm.. vi havde ikke mange penge så derfor så var der mange ting der ikke var råd til. Og derfor så var der mange ting som jeg ikke fik. Der blev også valgt de billige alternativer alle vegne for at spare. Men så vidt jeg husker var der ikke ting jeg partout ikke måtte få. Jeg spurgte bare ikke efter dem fordi jeg vidste der ikke var råd..

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Hmm.. vi havde ikke mange penge så derfor så var der mange ting der ikke var råd til. Og derfor så var der mange ting som jeg ikke fik. Der blev også valgt de billige alternativer alle vegne for at spare. Men så vidt jeg husker var der ikke ting jeg partout ikke måtte få. Jeg spurgte bare ikke efter dem fordi jeg vidste der ikke var råd..

Uha, der var da masser vi ikke havde råd til...men det jeg ønskede var bestemt ikke pga prisen, men fordi min mor havde sine meninger ligesom vi har som forældre...jeg manglede intet men havde da ønsker og drømme, og det håber jeg da de fleste børn har-smiler-
Men hvad de ikke havde råd til dengang har de jo givet så meget af og mere til efter jeg blev voksen....ved sgu ikke hvad jeg skulle gøre uden den hjælp mine skønne forældre har ydet mig.
Knus..

Anmeld

1. februar 2009

Lullaby

men det jeg ønskede var bestemt ikke pga prisen, men fordi min mor havde sine meninger ligesom vi har som forældre...jeg manglede intet men havde da ønsker og drømme, og det håber jeg da de fleste børn har
Jeg kan ikke huske noget som jeg gerne ville have som jeg ikke måtte få.  Jeg har altid fået af vide at hvis tingene kostede for meget måtte jeg spare op

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Jeg kan ikke huske noget som jeg gerne ville have som jeg ikke måtte få.  Jeg har altid fået af vide at hvis tingene kostede for meget måtte jeg spare op

Vildt...ingen ønsker eller alt opfyldt....smiler
Jeg kan huske jeg også ønskede mig den der grimme dukkefamilie man kunne få, mor, far og to børn....-griner- og en lillebror....
Knus..

Anmeld

1. februar 2009

Lullaby

Vildt...ingen ønsker eller alt opfyldt....smiler
Jeg kan huske jeg også ønskede mig den der grimme dukkefamilie man kunne få, mor, far og to børn....-griner- og en lillebror....
Knus..
Jeg tror bare at det var simpelt at leve sådan.

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

Hi hi vi havet et skur ude i haven og jeg VILLE så gerne have en gris der ude og jeg plaget i flere år og kunne bare ikke forstå at jeg ikke måtte få en gris synes de var total dumme griner...
Men kan godt forstå dem nu, men kun fordi vi boet hvor vi gjorde.

Knus Diana som synes kæle grise er total søde hi hi.

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Hi hi vi havet et skur ude i haven og jeg VILLE så gerne have en gris der ude og jeg plaget i flere år og kunne bare ikke forstå at jeg ikke måtte få en gris synes de var total dumme griner...
Men kan godt forstå dem nu, men kun fordi vi boet hvor vi gjorde.

Knus Diana som synes kæle grise er total søde hi hi.

Åh, det var da en rigtig sød drøm....men kan godt se det fra din mors side-griner- sådanne grise bliver jo KÆMPE store-smiler- men så må du jo købe en til junior...
Knus..

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

Eva skriver:

Åh, det var da en rigtig sød drøm....men kan godt se det fra din mors side-griner- sådanne grise bliver jo KÆMPE store-smiler- men så må du jo købe en til junior...
Knus..

Man kan få dem i Babygrise mener jeg de heder de bliver ikke særlige store en fra min klasse havet en og den måtte os være inden for og vi gik tur med den osv og jeg var så jaloux hi hi. det er det eneste jeg kan huske som jeg virkelig bare ville have men ikke måtte hi hi...

Anmeld

1. februar 2009

lonemus

Ja, jeg ønskede mig en hund, jeg ville gøre alt for at få en hund, men der ar intet at gøre, hverken min mor eller far ville have sådan indenfor dørerne. Jeg fik så en tøjdyrshund med hjul på, som jeg gik tur med og luftede ude på vejen flere gange dagligt. Jeg var rigtig ked af, jeg ikke måtte få en hund.
Lige inden jeg flyttede hjemmefra købte jeg så en kat

Lone - som stadig ønsker sig en hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.