Bliver Jeres guldklumper (omkring 11-12 mdr)..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Kvist

Vi skifter heller ikke Albert (10 mdr.) om natten.. Han sover igennem og ville vågne alt for meget hvis han skulle have en tør ble på..

Men det er også nogle tunge nogle vi skifter om morgenen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

...skiftet om natten??

Har lagt mærke til, at Laura virkelig laver tissebleer (ikke alle nætter - men mange) om natten.. De vejer virkelig til - overvejer faktisk at prøve at veje en, deres mangler vi altid batterier i badevægten

Nogle nætter er hun meget ked, og der skifter jeg hende, nogle gange falder hun til ro af det, andre gange ikke.. Men overvejer at gør det til en rimelig fast rutine, at skifte hende om natten, pga de tunge bleer..

Men skifter I også om natten?

Vi har også meget tunge bleer om natte i forhold til hvad der kan være om dagen, men nej skifter hende ikke.
Har aldrig skiftet en tisseble om natten. Der skal hun sove og vi skal ikke for meget frem og tilbage i tremmesengen.

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

Det er første gang hun har tisset igennem.. Men kan være man skulle forsøge med større bleer

ja altså hvis det er noget hun begynder at gøre ofte så ville jeg helt klart prøve en større ble.. men er det bare denne ene gang så er det ikke sikkert det er nødvendigt..

Anmeld

11. oktober 2011

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Vi har også meget tunge bleer om natte i forhold til hvad der kan være om dagen, men nej skifter hende ikke.
Har aldrig skiftet en tisseble om natten. Der skal hun sove og vi skal ikke for meget frem og tilbage i tremmesengen.

Vil også kun skifte hende, vist er "vågn" mens hun græder.. Er oppe 6-7 gange om natten, fordi hunn græder fordi hun mangler sutten..

Anmeld

11. oktober 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Vil også kun skifte hende, vist er "vågn" mens hun græder.. Er oppe 6-7 gange om natten, fordi hunn græder fordi hun mangler sutten..

åhhh dont I know all about it...
Pt vågner Madeleine ALTID omkring midnat og så igen 4 timer efter.. Har læst mig frem til at det er fordi der sker så meget med sproget og motorikken lige nu at de mangler trygheden meget

Anmeld

11. oktober 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

...skiftet om natten??

Har lagt mærke til, at Laura virkelig laver tissebleer (ikke alle nætter - men mange) om natten.. De vejer virkelig til - overvejer faktisk at prøve at veje en, deres mangler vi altid batterier i badevægten

Nogle nætter er hun meget ked, og der skifter jeg hende, nogle gange falder hun til ro af det, andre gange ikke.. Men overvejer at gør det til en rimelig fast rutine, at skifte hende om natten, pga de tunge bleer..

Kun hvis han har skidt eller tisset igennem , hvilket sker meget sjældent

Anmeld

12. oktober 2011

Nadia&Daniel

nettemor skriver:

nu er min søn jo lidt ældre men kan da fortælle hvordan det altid har været

vi har kun skiftet om natten hvis han havde skidt eller vågnede ved at have tisset igennem..

men jeg tænker lidt at hvis det er hver nat hun nærmest tisser igennem at hun så skal en str op i bleer om natten,.. eller evt et andet mærke så hun får en ble der kan rumme noget mere

Så faldt dommen!!! Laura skal op i nr. større i ble (i hvert fald om natten) - hun har tisset igennem igen i nat..

Anmeld

12. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

Nadia&Daniel skriver:

...skiftet om natten??

Hej

Min søn Oliver bliver 3 til dec. og han kan stadig blive skiftet om natten, ellers er han våd igennem nattøjet næste morgen og han sover fra 20 - 6 ca....

Anmeld

12. oktober 2011

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

Så faldt dommen!!! Laura skal op i nr. større i ble (i hvert fald om natten) - hun har tisset igennem igen i nat..

Ja så er der ikke andet for.

Anmeld

12. oktober 2011

muzen

jeg skiftede kun lorte bleer om natten. men lige som du skriver så havde M også meget store tissebleer om natten og var meget tit våd. han vejede mellem 700 og 800g

vi skiftede til pambers da det var de eneste bleer der kunne holde ham tøre end til han blev 2år så kunne vi bruuge de billige fra rema igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.