Bliver Jeres guldklumper (omkring 11-12 mdr)..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Nadia&Daniel

...skiftet om natten??

Har lagt mærke til, at Laura virkelig laver tissebleer (ikke alle nætter - men mange) om natten.. De vejer virkelig til - overvejer faktisk at prøve at veje en, deres mangler vi altid batterier i badevægten

Nogle nætter er hun meget ked, og der skifter jeg hende, nogle gange falder hun til ro af det, andre gange ikke.. Men overvejer at gør det til en rimelig fast rutine, at skifte hende om natten, pga de tunge bleer..

Men skifter I også om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Tvillingemor80

_Nej gjorde vi ikke og gør vi ikke, det har ikke været nødvendigt

desuden vågner mine piger for meget op af det

Anmeld

11. oktober 2011

Nadia&Daniel

Tvillingemor90 skriver:

_Nej gjorde vi ikke og gør vi ikke, det har ikke været nødvendigt

desuden vågner mine piger for meget op af det

Laura sov mens jeg gjorde det i nat - er faktisk virkelig lidt i chok over hvor tung bleen var - plus bodyen var også lidt fugtig,,

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

nu er min søn jo lidt ældre men kan da fortælle hvordan det altid har været

vi har kun skiftet om natten hvis han havde skidt eller vågnede ved at have tisset igennem..

men jeg tænker lidt at hvis det er hver nat hun nærmest tisser igennem at hun så skal en str op i bleer om natten,.. eller evt et andet mærke så hun får en ble der kan rumme noget mere

Anmeld

11. oktober 2011

henh01

Vi skifter Noam hvis hans ble er våd når han vågner om natten. Desværre vågner han alt for ofte

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Vi har kun skiftet Daniels ble om natten, hvis han har skidt, været meget urolig, eller selvfølgelig hvis han har tisset igennem.

Men ja, der kan virkelig være noget i de bleer, når man skifter dem om morgenen. Siger nogle gange til Daniel at han da lige blev 3 kg. lettere, men ved slet ikke hvad de vejer

Anmeld

11. oktober 2011

Nadia&Daniel

nettemor skriver:

nu er min søn jo lidt ældre men kan da fortælle hvordan det altid har været

vi har kun skiftet om natten hvis han havde skidt eller vågnede ved at have tisset igennem..

men jeg tænker lidt at hvis det er hver nat hun nærmest tisser igennem at hun så skal en str op i bleer om natten,.. eller evt et andet mærke så hun får en ble der kan rumme noget mere

Det er første gang hun har tisset igennem.. Men kan være man skulle forsøge med større bleer

Anmeld

11. oktober 2011

signe.

Nadia&Daniel skriver:

...skiftet om natten??

Har lagt mærke til, at Laura virkelig laver tissebleer (ikke alle nætter - men mange) om natten.. De vejer virkelig til - overvejer faktisk at prøve at veje en, deres mangler vi altid batterier i badevægten

Nogle nætter er hun meget ked, og der skifter jeg hende, nogle gange falder hun til ro af det, andre gange ikke.. Men overvejer at gør det til en rimelig fast rutine, at skifte hende om natten, pga de tunge bleer..

nej gør vi ikke... dog hvis han lige vågner kort og jeg er inde ved ham og kan lugte der er ugler i mosen, så bliver han skiftet, selvom han vågner meget af det.. men bare tissebleer, bliver ikke skiftet...

Anmeld

11. oktober 2011

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

...skiftet om natten??

Nope, vi skifter ikke om natten - medmindre hun vågner med en stor ble. Hun har altid sovet igennem, så vi har aldrig skiftet hende om natten 

Anmeld

11. oktober 2011

roenlund

vi skifter ikke om natten med mindre der er stort i den...

Liam sover altid med etnr større ble omnatten da han ellers tisser igennem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.