Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Haha! Havde hørt at tiden gik hurtigt når man fik børn, men at tiden simpelthen bare forsvinder for én havde jeg godt nok ikke regnet med... Det er for vildt, man når lige at se sig om og så er de bare voksne.... Men har også hørt, at når man har det sjovt så flyver tiden... Så det må være sådan det hænger sammen
Haha! Havde hørt at tiden gik hurtigt når man fik børn, men at tiden simpelthen bare forsvinder for én havde jeg godt nok ikke regnet med... Det er for vildt, man når lige at se sig om og så er de bare voksne.... Men har også hørt, at når man har det sjovt så flyver tiden... Så det må være sådan det hænger sammen
Haha ja jeg havde hørt det samme med tiden - og mange skrev til mig da jeg havde født, at jeg skulle NYDE tiden med hende når hun var så lille... Og ja, nu kan jeg jo godt se hvad de mener Ja, vi må have det sjovt siden tiden flyver afsted
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NadiaSK skriver: Tillykke til skønne Silas HURRA!!!Sød tekst - fik helt tårer i øjnene... vælger at skyde skylden på hormonerne Hvor går tiden dog stærkt Store dreng
Tillykke til skønne Silas HURRA!!!Sød tekst - fik helt tårer i øjnene... vælger at skyde skylden på hormonerne Hvor går tiden dog stærkt Store dreng
Taaaark søde!!
Ååårh, jamen jeg mener hvert et ord
Tiden går vildt stærkt, føles som om det kun er et par uger siden vi kom hjem med ham, men nej nej, et helt halvt år er det nu
Muhmi skriver: Taaaark søde!! Ååårh, jamen jeg mener hvert et ord Tiden går vildt stærkt, føles som om det kun er et par uger siden vi kom hjem med ham, men nej nej, et helt halvt år er det nu
NadiaSK skriver: Er slet ikke i tvivl om at du mener HVERT et ord Også derfor det rørte mig tror jeg... hehe... total tudemarie... Inden jeg får set mig om er det Max der er blevet 6 måneder - puha... det lyder helt uvirkeligt
Er slet ikke i tvivl om at du mener HVERT et ord Også derfor det rørte mig tror jeg... hehe... total tudemarie... Inden jeg får set mig om er det Max der er blevet 6 måneder - puha... det lyder helt uvirkeligt
Ja for filan og det virker bare så underligt, men samtidig er det bare vidunderligt... De bliver jo bare mere og mere opmærksomme, hele tiden... Mmm.. Og alle de ting de efterhånden kan, det er dejligt
Hehe tudetudesen
Muhmi skriver: Ja for filan og det virker bare så underligt, men samtidig er det bare vidunderligt... De bliver jo bare mere og mere opmærksomme, hele tiden... Mmm.. Og alle de ting de efterhånden kan, det er dejligt Hehe tudetudesen
NadiaSK skriver: Ja, der sker bare noget nyt hver dag! Så vildt! Og meget fascinerende Herhjemme er vi nået til at få øje på egne hænder og sig selv i spejlet - og sikke en samtalepartner han har fundet der! Haha Så sødt
Ja, der sker bare noget nyt hver dag! Så vildt! Og meget fascinerende Herhjemme er vi nået til at få øje på egne hænder og sig selv i spejlet - og sikke en samtalepartner han har fundet der! Haha Så sødt
Ååårh, det er bare så nusser når de gør det!!
Silas er stadig helt vild med at snakke med spejlet, det er super hyggeligt og især nu her, for nu er han også begyndt at opdage at mor er to steder når vi står sammen og kigger, hehe... Så kigger han frem og tilbage på spejlet og mig og blir glad hver gang han ser én af "os"
Muhmi skriver: Ååårh, det er bare så nusser når de gør det!! Silas er stadig helt vild med at snakke med spejlet, det er super hyggeligt og især nu her, for nu er han også begyndt at opdage at mor er to steder når vi står sammen og kigger, hehe... Så kigger han frem og tilbage på spejlet og mig og blir glad hver gang han ser én af "os"
NadiaSK skriver: Nårh hvor kært - ja, de er bare ikke til at stå for!
Nårh hvor kært - ja, de er bare ikke til at stå for!
Nej for søren altså... Silas smelter mit hjerte mindst ti gange om dagen.... MM! Havde aldrig regnet med at man kunne elske sådan en lille person så højt... Det er for vildt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128