Hurraaaa!!! +billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Haha! Havde hørt at tiden gik hurtigt når man fik børn, men at tiden simpelthen bare forsvinder for én havde jeg godt nok ikke regnet med... Det er for vildt, man når lige at se sig om og så er de bare voksne.... Men har også hørt, at når man har det sjovt så flyver tiden... Så det må være sådan det hænger sammen

Haha ja jeg havde hørt det samme med tiden - og mange skrev til mig da jeg havde født, at jeg skulle NYDE tiden med hende når hun var så lille... Og ja, nu kan jeg jo godt se hvad de mener  Ja, vi må have det sjovt siden tiden flyver afsted 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Muttitil1+1

Tillykke til skønne Silas HURRA!!!

Sød tekst - fik helt tårer i øjnene... vælger at skyde skylden på hormonerne

Hvor går tiden dog stærkt Store dreng

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Tillykke til skønne Silas HURRA!!!

Sød tekst - fik helt tårer i øjnene... vælger at skyde skylden på hormonerne

Hvor går tiden dog stærkt Store dreng

Taaaark søde!!

Ååårh, jamen jeg mener hvert et ord

Tiden går vildt stærkt, føles som om det kun er et par uger siden vi kom hjem med ham, men nej nej, et helt halvt år er det nu

Anmeld

11. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Taaaark søde!!

Ååårh, jamen jeg mener hvert et ord

Tiden går vildt stærkt, føles som om det kun er et par uger siden vi kom hjem med ham, men nej nej, et helt halvt år er det nu

Er slet ikke i tvivl om at du mener HVERT et ord Også derfor det rørte mig tror jeg... hehe... total tudemarie...

Inden jeg får set mig om er det Max der er blevet 6 måneder - puha... det lyder helt uvirkeligt

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Er slet ikke i tvivl om at du mener HVERT et ord Også derfor det rørte mig tror jeg... hehe... total tudemarie...

Inden jeg får set mig om er det Max der er blevet 6 måneder - puha... det lyder helt uvirkeligt

Ja for filan og det virker bare så underligt, men samtidig er det bare vidunderligt... De bliver jo bare mere og mere opmærksomme, hele tiden... Mmm.. Og alle de ting de efterhånden kan, det er dejligt

Hehe tudetudesen

Anmeld

11. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Ja for filan og det virker bare så underligt, men samtidig er det bare vidunderligt... De bliver jo bare mere og mere opmærksomme, hele tiden... Mmm.. Og alle de ting de efterhånden kan, det er dejligt

Hehe tudetudesen

Ja, der sker bare noget nyt hver dag! Så vildt! Og meget fascinerende Herhjemme er vi nået til at få øje på egne hænder og sig selv i spejlet - og sikke en samtalepartner han har fundet der! Haha Så sødt

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Ja, der sker bare noget nyt hver dag! Så vildt! Og meget fascinerende Herhjemme er vi nået til at få øje på egne hænder og sig selv i spejlet - og sikke en samtalepartner han har fundet der! Haha Så sødt

Ååårh, det er bare så nusser når de gør det!!

Silas er stadig helt vild med at snakke med spejlet, det er super hyggeligt og især nu her, for nu er han også begyndt at opdage at mor er to steder når vi står sammen og kigger, hehe... Så kigger han frem og tilbage på spejlet og mig og blir glad hver gang han ser én af "os"

Anmeld

11. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Ååårh, det er bare så nusser når de gør det!!

Silas er stadig helt vild med at snakke med spejlet, det er super hyggeligt og især nu her, for nu er han også begyndt at opdage at mor er to steder når vi står sammen og kigger, hehe... Så kigger han frem og tilbage på spejlet og mig og blir glad hver gang han ser én af "os"

Nårh hvor kært - ja, de er bare ikke til at stå for!

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Nårh hvor kært - ja, de er bare ikke til at stå for!

Nej for søren altså... Silas smelter mit hjerte mindst ti gange om dagen.... MM! Havde aldrig regnet med at man kunne elske sådan en lille person så højt... Det er for vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.