Hurraaaa!!! +billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Muhmi

Silas har halvårs-dag og det har han jo og det er i daaag, Silas har halvårs-dag og det har han jo i dag!! Og høøør nu her hvordan vi alle tromme vil og hør nu heer, hvordan vi tromme viiil... Bombodumdumduumbombombomdumbomdumdumdumdumdumduuum- bombodumdumduumbombombomdumbomBOM!

Hihi... Et halvt år, tiden flyver simpelthen!

Silas min lille skat, mor elsker dig højrere end noget andet i den her verden! Jeg har tænkt tanken på et tidspunkt om hvis der var én der kom og tilbød mig alverdens rigdomme og et sikret lykkeligt liv, bare for at få dig med hjem... Så ville jeg sige nej med det samme, uden at blinke... For hvis jeg ikke har dig vil livet ikke være værd at leve... Og med dig, er mit liv fyldt med rigdomme, dit smil, din glæde og alt hvad du er, gør mig til den rigeste mor i verdenen og lykken er at være din mor!

Du betyder alt for mig min lille skat og jeg vil gøre alt for at du bliver lykkelig og at du har det godt!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Tillykke med halvårs-dagen  Og han ser virkelig lækker ud

Anmeld

11. oktober 2011

twinboys

Muhmi skriver:

Silas har halvårs-dag og det har han jo og det er i daaag, Silas har halvårs-dag og det har han jo i dag!! Og høøør nu her hvordan vi alle tromme vil og hør nu heer, hvordan vi tromme viiil... Bombodumdumduumbombombomdumbomdumdumdumdumdumduuum- bombodumdumduumbombombomdumbomBOM!

Hihi... Et halvt år, tiden flyver simpelthen!

Silas min lille skat, mor elsker dig højrere end noget andet i den her verden! Jeg har tænkt tanken på et tidspunkt om hvis der var én der kom og tilbød mig alverdens rigdomme og et sikret lykkeligt liv, bare for at få dig med hjem... Så ville jeg sige nej med det samme, uden at blinke... For hvis jeg ikke har dig vil livet ikke være værd at leve... Og med dig, er mit liv fyldt med rigdomme, dit smil, din glæde og alt hvad du er, gør mig til den rigeste mor i verdenen og lykken er at være din mor!

Du betyder alt for mig min lille skat og jeg vil gøre alt for at du bliver lykkelig og at du har det godt!!

Stort tillykke og hvor er billederne bare gode af ham... Han er bare sååååååååå skøn

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

Aisha skriver:

Tillykke med halvårs-dagen  Og han ser virkelig lækker ud

Taaak skal du have!!  

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

twinboys skriver:

Stort tillykke og hvor er billederne bare gode af ham... Han er bare sååååååååå skøn

Tak skal du have!! Han er nemlig SÅ skøn!! 

Anmeld

11. oktober 2011

Clisolka

Ååårh nogle skønne billeder  Tillykke med det første halve år  Herhjemme tæller vi kun dage nu inden Isabella fylder et år 

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Ååårh nogle skønne billeder  Tillykke med det første halve år  Herhjemme tæller vi kun dage nu inden Isabella fylder et år 

Tak skal du have!

Puha, et år... Ja, det går jo simpelthen så stærkt!! Håber da i får en god fødselsdag!

Anmeld

11. oktober 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Tak skal du have!

Puha, et år... Ja, det går jo simpelthen så stærkt!! Håber da i får en god fødselsdag!

Tak 

Ja, det går sindsygt stærkt... Syntes lige det var mig der oprettede en 6 mrd'rs tråd 

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Hvor er han skøn

Og nej, men vil ikke bytte dem for alverdens rigdomme, men der er vel også en grund til at de siger at en mor er det farligste væsen på jorden

Min søn er lige blevet 2 år, og vi fatter simpelthen ikke hvor tiden blev af

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Tak 

Ja, det går sindsygt stærkt... Syntes lige det var mig der oprettede en 6 mrd'rs tråd 

Haha! Havde hørt at tiden gik hurtigt når man fik børn, men at tiden simpelthen bare forsvinder for én havde jeg godt nok ikke regnet med... Det er for vildt, man når lige at se sig om og så er de bare voksne.... Men har også hørt, at når man har det sjovt så flyver tiden... Så det må være sådan det hænger sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.