Har jeres kravlegård??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Clisolka

Den lykkelige skriver:

Ja det gør min datter også..  vi har åben stue og køkken i et og hun er over det hele.. også i bryggers og badeværelse osv.. Har ikke brugt den kravlegård siden hun var 3 måneder.. Prøvede lægge hende i den dag.. hun gloede bare vildt underligt, for hun var vandt til så meget plads.. Kan vist rolig skille mig af med den..

Haha ja, du kan vist roligt sætte den væk 

Vi har også åben stue og køkken, så her er hun med når der bliver lavet mad. Badeværelset er et no go - vi har kattebakke, så vi har et dørgitter til gangen, så ikke hun kan komme så vidt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Den lykkelige

isabellamor skriver:

villads har aldrig haft en kravlegård... fordi at han faktisk hellere vil kravle rundt på gulvet.. og det får han lov til.

han har kunnet kravle siden han var 7 mdr.. jeg har lidt en teori at en kravlegård holder udviklingen tilbage fordi at arealet ikke er stort nok til at et barn kan lære at bruge sine skills ordenligt...

Ja lige præcis.. min har heller ikke brugt den siden 3 måneders alderen.. for hun kan jo kke rigtig vende sig osv.. så nu ryger den til salg på nettet..
Men har bare ikke "turde" tage beslutningen.. fordi jeg gerne ville have den som lidt ekstra undeholdning.. men har lie prøvet lægge hende i den og hun gloede bare underlig på mig.. som om "hvad skal jeg her"  

Anmeld

11. oktober 2011

Alexander&Lærke

min pige har også kravlegård hun er kun godt 3 md, mest fordi så har hun et sted hvor hun kan være i fred for storebror som sometifer syntes det er mega sjovt at ligge sig oven på hende, og når han ikke vil lade være med det så kommer hun deri, eller om morgnen når jeg lige skal have mig selv klar så kan jeg også god finde på at ligge hende deri, da jeg er alene med dem. Storebror brugte den også men han var ældre og det var mest når jeg skulle ordne noget fx vasketøj eller noget som jeg ikke så godt kunne have ham med i..... Nå bette pigen blive større bliver det nok også kun mest brug hvis jeg lige skal have ordnet noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.