Benjamin Buttons forunderlige liv...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Honningblomst

Den film var jeg inde og se i går...andre der har set den og hvad synes I??

Jeg synes det var en vildt mærkelig og MEGET laaaaaaaang film.
For amerikansk og for tom....så jeg vil ikke anbafale denne film...slet ikke...øv, er muligt at Benjamin blev yngre gennem livet, men jeg bliver sgu ikke yngre og tre timer var bare for meget tid af mit liv....

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Pia.

Vi overvejede den men hoppede fra og så "Yes man" (mener jeg den hedder) i stedet for med Jim Carrey - den var nu rigtig sjov...

Knus Pia...

Anmeld

1. februar 2009

Lullaby

En fantastisk film! Der er bare så mange aspekter i den film og slutningen er da bare god.. Den er slet ikke amerikansk på så mange måder som man ellers møder film der er.

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

En fantastisk film! Der er bare så mange aspekter i den film og slutningen er da bare god.. Den er slet ikke amerikansk på så mange måder som man ellers møder film der er.

Ej, synes du virkelig....hold da op, men jeg holder mig så også normalt fra amerikanske film.
Nej, jeg synes den var tam og folk rundt omkring mig sad og sov-griner- bagefter var det sådan en mærkelig øv stemning...men det er da dejligt du fik noget ud af den, Men jeg er bare heller ikke til eventyrgenren,,,,kan ikke helt forholde mig til det.
Så nej, hverken start, midte eller slut var der for meget noget fantastisk i....eller voldsomme aspekter i...

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Vi overvejede den men hoppede fra og så "Yes man" (mener jeg den hedder) i stedet for med Jim Carrey - den var nu rigtig sjov...

Knus Pia...

Åhh den gad jeg så god se...

Anmeld

1. februar 2009

SaNiNa

Vil helt vildt gerne se den...
Har dog kun hørt positivt om den, så tror vi skal se den osse selvom ikke alle kan lide den... vi er jo ikke alle ens

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Sanne skriver:

Vil helt vildt gerne se den...
Har dog kun hørt positivt om den, så tror vi skal se den osse selvom ikke alle kan lide den... vi er jo ikke alle ens

Glæder mig til at se hvad du synes....vil dog sige at det bestemt ikke er en mandefilm-smiler

Anmeld

1. februar 2009

SaNiNa

Eva skriver:

Glæder mig til at se hvad du synes....vil dog sige at det bestemt ikke er en mandefilm-smiler

Hehe det fortæller jeg ikke lige kæresten for det er ham som forslog vi skulle se den sammen...

HIHI

Anmeld

1. februar 2009

Lullaby

vil dog sige at det bestemt ikke er en mandefilm
Det er nok forskelligt fra mand til mand for min mand syntes den var fantastisk god.
Så nej, hverken start, midte eller slut var der for meget noget fantastisk i....eller voldsomme aspekter i...
Jo da hele ideen med uret og hans liv der begge 2 gik baglæns er da kanongodt.

Men altså vi er da bare forskellige. Men en rigtig god drama var den efter min mening i hvert fald. 

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Jo da hele ideen med uret og hans liv der begge 2 gik baglæns er da kanongodt.

Men altså vi er da bare forskellige. Men en rigtig god drama var den efter min mening i hvert fald. 

Er den ikke bare lidt for søgt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.