Update på: Tudeindlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Koen.

Mette. skriver:

Pyha, lille stakkel. Det gør bare så ondt på dem. Hvor er det også modbydeligt det rammer munden, så de ikke engang kan spise nærmest.  

Jeg håber hun hurtigt er ovre det. Emilie var 3 dage om det værste, også gik det ret hurtigt fremad, så jeg krydser for hun snart er frisk. God bedring 

ja det er rigtig synd, dog er hun mest generet af det tandfrembrud, tror det overtager lidt at hun ikke mærker det andet sygdom så meget

tak du skønne håber os det snart forsvinder eller bare tanden bryder igennem, at EN af tingene går i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Nettemor

tanja. skriver:

åh se det vidste jeg ikke.. nå øv øv nu skal det bare over ståes

tak

ja og for at det går stærkt..

jo det smitter allermest inden de får symptomer og derfor må de også gerne komme i vs / dp mens de har det da de allerede har smittet de andre. men hvis de har feber osv tilrådes det stadig at de bliver hjemme..

men hvis hun har det så skidt i hendes mund så er det jo heller ikke fedt for hende at være afsted og det er jo ikke nemt for vs/ dp at have en helt anden kost bare til hende så det er nok lige så rart at hun er hjemme.

der er godt nok mange der har det for tiden syns jeg..

endnu engang god bedring

Anmeld

11. oktober 2011

Koen.

nettemor skriver:

ja og for at det går stærkt..

jo det smitter allermest inden de får symptomer og derfor må de også gerne komme i vs / dp mens de har det da de allerede har smittet de andre. men hvis de har feber osv tilrådes det stadig at de bliver hjemme..

men hvis hun har det så skidt i hendes mund så er det jo heller ikke fedt for hende at være afsted og det er jo ikke nemt for vs/ dp at have en helt anden kost bare til hende så det er nok lige så rart at hun er hjemme.

der er godt nok mange der har det for tiden syns jeg..

endnu engang god bedring

tak

Har sagt til DP-mor at der nok gik et stykke tid inden hun kom igen, os bare så længe hun er nød til at få så meget smertestillende for at være nogen steder Vil hverken byde Lærke eller dp-mor at hun kommer afsted og Lærke har heller ikke kræfter til så meget, så er det bedre hun hygger hjemme os mor

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

tanja. skriver:

tak

Har sagt til DP-mor at der nok gik et stykke tid inden hun kom igen, os bare så længe hun er nød til at få så meget smertestillende for at være nogen steder Vil hverken byde Lærke eller dp-mor at hun kommer afsted og Lærke har heller ikke kræfter til så meget, så er det bedre hun hygger hjemme os mor

et godt valg tror jeg! især hvis du har muligheden for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.