Update på: Tudeindlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Koen.

Godmorgen de damer

Ville lige komme med en opdatering, tak til alle der svarede mig!

Jer der ikke har læst mit ynk

https://www.baby.dk/debat/138793pi1/syge-boern/tude -indlaeg.aspx

Men vi tog til egen læge i går da Lærke fik nogle væskefyldte bobler på fødderne og hånden og blister i munden og hun havde natten mellem søndag og mandag kun sovet 1 1/2 time pga smerter fra den kommende kindtand

Lægen sagde at det aldrig havde været nældefeber som vagtlægen sage men Hånd-fod og mund syge

Kindtanden er stadig i frembrud og den tager sig GOD tid

Men lægen udskrev noget mundskylle til hende og noget lidt stærkere smertestillende! Det har resulteret i at vi beggesov fra 20.30 til lidt over 3 i morges, der klagede hun igen over smerter men fik så kun en panodil og sov så videre til 6.20

ja det var lige en glædes opdatering herfra.

Tanja, Lærke og krøllen (11+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Nettemor

hvor er det bare super dejligt at læse..

men mega træls at få en forkert besked af lægen første gang.. selv om det nok ikke havde gjort forskellen i hvor lang tid det tager men så kunne i evt have fået det smertestillende noget før

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Hvor skønt at det går fremad

Min søn har også lige haft det, og han var virkelig meget plaget af blister i munden, han vågnede ca. en gang i timen, så mor og far var ikke meget værd til sidst.

Lad være med at børste tænder på hende, det "roder" kun op i blisterne, og så noget blød mad, som ikke kradser i munden, så heler det rimelig hurtigt op igen

God bedring

Anmeld

11. oktober 2011

Koen.

nettemor skriver:

hvor er det bare super dejligt at læse..

men mega træls at få en forkert besked af lægen første gang.. selv om det nok ikke havde gjort forskellen i hvor lang tid det tager men så kunne i evt have fået det smertestillende noget før

ja det er så skønt

Men ja, ville gerne have vidst det var det også pga det smitter jo Men der er ikke noget at gøre ved det, nu skal det bare gå fremad

Anmeld

11. oktober 2011

Koen.

Nessie skriver:

Hvor skønt at det går fremad

Min søn har også lige haft det, og han var virkelig meget plaget af blister i munden, han vågnede ca. en gang i timen, så mor og far var ikke meget værd til sidst.

Lad være med at børste tænder på hende, det "roder" kun op i blisterne, og så noget blød mad, som ikke kradser i munden, så heler det rimelig hurtigt op igen

God bedring

puhaa ja, den søvn er bare så vigtig ellers køre man helt ned

Hun går helt amok hvis jeg nærmer mig med tandbørsten hun har SÅ ondt for den dumme kindtand og blister så ja det har vi lige pakket lidt sammen, for vi har ellers aldrig problemer med at hun skal have børstet tænder

Vi kan ikke rigtig få hende til at spise andet end pasta, blødtbrød, yoghurt, frugt ovs det hele er prøvet men kun pasta der duer , men så går det nok os at hun lever på det et par dage

tak

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

tanja. skriver:

puhaa ja, den søvn er bare så vigtig ellers køre man helt ned

Hun går helt amok hvis jeg nærmer mig med tandbørsten hun har SÅ ondt for den dumme kindtand og blister så ja det har vi lige pakket lidt sammen, for vi har ellers aldrig problemer med at hun skal have børstet tænder

Vi kan ikke rigtig få hende til at spise andet end pasta, blødtbrød, yoghurt, frugt ovs det hele er prøvet men kun pasta der duer , men så går det nok os at hun lever på det et par dage

tak

Ja, noget mad der ikke kradser i munden. Vi lavede også kartoffelmos, det skulle han heller ikke rode for meget rundt med, men puuh, hvor er det en hård omgang. Og i grunden en meget mærkelig sygdom.

Og det smitter 3-6 dage FØR det bryder ud, så man har jo ikke en chance for at undgå det. Lægevagten sagde dog at man kun får det én gang, så det er da en lille trøst

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

tanja. skriver:

ja det er så skønt

Men ja, ville gerne have vidst det var det også pga det smitter jo Men der er ikke noget at gøre ved det, nu skal det bare gå fremad

Ja men det smitter også inden det bryder ud så det havde ikke gjort den store forskel

Men god bedring med hende

Anmeld

11. oktober 2011

Koen.

Nessie skriver:

Ja, noget mad der ikke kradser i munden. Vi lavede også kartoffelmos, det skulle han heller ikke rode for meget rundt med, men puuh, hvor er det en hård omgang. Og i grunden en meget mærkelig sygdom.

Og det smitter 3-6 dage FØR det bryder ud, så man har jo ikke en chance for at undgå det. Lægevagten sagde dog at man kun får det én gang, så det er da en lille trøst

ja den virker ret underlig Men da dejligt at høre man kun kan få den en gang

åh nej, så har man da ikke en chance..

Anmeld

11. oktober 2011

Koen.

nettemor skriver:

Ja men det smitter også inden det bryder ud så det havde ikke gjort den store forskel

Men god bedring med hende

åh se det vidste jeg ikke.. nå øv øv nu skal det bare over ståes

tak

Anmeld

11. oktober 2011

Mette.

Pyha, lille stakkel. Det gør bare så ondt på dem. Hvor er det også modbydeligt det rammer munden, så de ikke engang kan spise nærmest.  

Jeg håber hun hurtigt er ovre det. Emilie var 3 dage om det værste, også gik det ret hurtigt fremad, så jeg krydser for hun snart er frisk. God bedring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.