Er det her jeg høre til??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

sweet

Nessie skriver:

Synes bare det lyder underligt, for når vi i behandling f.eks. får lagt æg op, så får vi jo medicin der skal hjælpe med at ægget sætter sig fast osv., så tænker at der da må være et eller andet de kan give dig, som kan hjælpe med at holde på barnet.

Det er jo helt umenneskeligt hvos du skal blive ved med at blive gravid, og så tabe dem igen. Du har jo (heldigvis) åbenbart nemt nok ved at blive gravid, så det er jo da i hvert fald ikke et problem oven i

må også indrømme jeg blev lidt paf da de sagde det... de har jo en lille mistanke om at min sygdom der ikke har været i behandling har været skyld i at de dør fordi jeg ikke har optaget nok nærring og vand fra min tarm, så de kan være de vil se det an om det virker nu når jeg får noget godt medicin.. håber da de har ret selvom der kun er en lille chance, men hvad nu hvis de ikke har?? er min drøm så helt forsvundet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Nessie

sweet skriver:

må også indrømme jeg blev lidt paf da de sagde det... de har jo en lille mistanke om at min sygdom der ikke har været i behandling har været skyld i at de dør fordi jeg ikke har optaget nok nærring og vand fra min tarm, så de kan være de vil se det an om det virker nu når jeg får noget godt medicin.. håber da de har ret selvom der kun er en lille chance, men hvad nu hvis de ikke har?? er min drøm så helt forsvundet..

Det er også det jeg tænker. Kan da så forstå hvis du blev sendt videre i systemet, men bare at sige at de ikke kan gøre mere er lidt tamt.

Jeg går ud fra at du også har været til gynækolog

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

Nessie skriver:

Det er også det jeg tænker. Kan da så forstå hvis du blev sendt videre i systemet, men bare at sige at de ikke kan gøre mere er lidt tamt.

Jeg går ud fra at du også har været til gynækolog

ja jeg har været tilknyttet en gyn overlæge samme sted hvor jeg er tilknyttet en overlæge der står for behnadlinger og undersøgelser af min sygdom.. men det der undre mig er at de har valgt at afslutte min sag ved gyn, og sige der ikke er mere de kan gøre.. kunne forstå hvis de vil afvente og se om den lille chance der er gav pote, men ligefrem at afslutte mig inden de ved noget syntes jeg jo er mærkeligt..

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

sweet skriver:

ja jeg har været tilknyttet en gyn overlæge samme sted hvor jeg er tilknyttet en overlæge der står for behnadlinger og undersøgelser af min sygdom.. men det der undre mig er at de har valgt at afslutte min sag ved gyn, og sige der ikke er mere de kan gøre.. kunne forstå hvis de vil afvente og se om den lille chance der er gav pote, men ligefrem at afslutte mig inden de ved noget syntes jeg jo er mærkeligt..

Det lyder altså også meget mærkeligt.
Jeg synes da slet ikke det lyder som om du er blevet ordentligt udredt.
Så skulle man da mene at de kunne sige om der kunne gøres noget, eller om det var bedre at begynde at overveje adoption

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

Nessie skriver:

Det lyder altså også meget mærkeligt.
Jeg synes da slet ikke det lyder som om du er blevet ordentligt udredt.
Så skulle man da mene at de kunne sige om der kunne gøres noget, eller om det var bedre at begynde at overveje adoption

ja det vil jeg jo også mene...

men vi har bestemt os for at prøve igen nu her da jeg har fået afvide at det ser ud til at der er ro i min crohns.. så vi tager kampen op igen, og hvis det så kræver jeg skal ligge i min seng i 9 mdr så er det bare det jeg gør

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

sweet skriver:

ja det vil jeg jo også mene...

men vi har bestemt os for at prøve igen nu her da jeg har fået afvide at det ser ud til at der er ro i min crohns.. så vi tager kampen op igen, og hvis det så kræver jeg skal ligge i min seng i 9 mdr så er det bare det jeg gør

Jeg vil ønske jer held og lykke, og håber ikke at du skal ligge ned i 9 mdr., når det endelig lykkes. Men er det dét der skal til, ja, så er det jo det man gør

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

Nessie skriver:

Jeg vil ønske jer held og lykke, og håber ikke at du skal ligge ned i 9 mdr., når det endelig lykkes. Men er det dét der skal til, ja, så er det jo det man gør

mange tak

Anmeld

11. oktober 2011

SussieThyssen

sweet skriver:

vil gerne fortælle hvad der er sket.. skal se om jeg kan skrive det nemt  jeg har på lidt over et år tabt 6 gange.. altid inden jeg har nået 10 uge.. vi har så været igennem en masse undersøgelser og de kan ikke finde ud af hvorfor de ikke vil blive inde i deres lille hule.. på samme tid får jeg så her i januar konstateret Morbus crohn ( det er en kronisk betændelse i min tyndtarm).

Har så lige fået svar fra sygehuset ang graviditeterne at de intet kan finde og desværre kan de heller ikke hjælpe mig for jeg kan jo godt blive gravid og der er ikke noget de kan hjælpe med for at de bliver der inde..

jeg er nu begyndt på noget der hedder remikade behandling og det skulle gøre at betændelse i tarmen ligger sig og jeg bedre kan optage vand og næring nok i tarmen, og det kan måske være en årsag til at jeg har tabt men de er slet ikke sikre så.. så håber at jeg er kommet i denne behandling og at der er ro i min tarm at det kan hjælpe mig til at jeg kan få livet største gave en lille bebs  

Held og lykke med det hele.

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

SussieThyssen skriver:

Held og lykke med det hele.

mange tak og du skal have tak fordi du fortalte mig din historie første gang jer kom her på baby.dk den har været med til få mig op og kæmpe videre... og hver gang det er gået galt tænker jeg tilbage på din historie.. og så tænker jeg hvis du kan tage kampen op, så kan jeg også

Anmeld

11. oktober 2011

SussieThyssen

sweet skriver:

mange tak og du skal have tak fordi du fortalte mig din historie første gang jer kom her på baby.dk den har været med til få mig op og kæmpe videre... og hver gang det er gået galt tænker jeg tilbage på din historie.. og så tænker jeg hvis du kan tage kampen op, så kan jeg også

Jeg håber virkeligt du holder modet oppe.

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du trænger til en snak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.