SussieThyssen skriver:

Åhh din lille stakkel. Hvor jeg dog føler med dig.
Hvad sker der med de små spirer??
Hvis du altså har lyst til at fortælle om det.
Jeg vil tænde et lys for dig i aften.
Somme tider sker der alligevel mirakler, det kan jeg tale med om, og når man mindst venter det, kan naturen gå sine egne veje.
Du får alle mine tanker

Kærligst
Sussie
vil gerne fortælle hvad der er sket.. skal se om jeg kan skrive det nemt
jeg har på lidt over et år tabt 6 gange.. altid inden jeg har nået 10 uge.. vi har så været igennem en masse undersøgelser og de kan ikke finde ud af hvorfor de ikke vil blive inde i deres lille hule.. på samme tid får jeg så her i januar konstateret Morbus crohn ( det er en kronisk betændelse i min tyndtarm).
Har så lige fået svar fra sygehuset ang graviditeterne at de intet kan finde og desværre kan de heller ikke hjælpe mig for jeg kan jo godt blive gravid og der er ikke noget de kan hjælpe med for at de bliver der inde..
jeg er nu begyndt på noget der hedder remikade behandling og det skulle gøre at betændelse i tarmen ligger sig og jeg bedre kan optage vand og næring nok i tarmen, og det kan måske være en årsag til at jeg har tabt men de er slet ikke sikre så.. så håber at jeg er kommet i denne behandling og at der er ro i min tarm at det kan hjælpe mig til at jeg kan få livet største gave en lille bebs
Anmeld