Er det her jeg høre til??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Mi

sweet skriver:

takker for info  ja det bliver en hård kamp... vi vil dog prøve igen på normal vis inden vi sætter mere igang andre steder, det kan jo være at nu når der er ro på min tarmsygdom at vi måske bare er lidt heldige at det ville kunne lykkedes... man må jo prøve, når man ved der bare er en lille lille chance for at det vil lykkes..

Det forstår jeg også godt at i gør. Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

MorDk

modesty skriver:

Hvis du har fået at vide at du ikke kan få nogen form for hjælp fordi du godt kan blive gravid, på trods af ufrivillige aborter... Tja, så synes jeg at du skal finde en anden læge. Jeg tror at en tommelfingerregel er at hvis man har haft tre ufrivillige aborter - ja, så får man altså hjælp.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange aborter du har haft. Men du skal ikke finde dig i at der ikke er noget at gøre - du skal nok kunne få hjælp :-)

Det mener jeg altså også!!

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Sikke da en forhistorie

Jeg tror også at I skal prøve en anden læge / klinik, for det kan da ikke være rigtigt at du skal blive ved med at blive gravid, og så miste dem igen.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vil helt klart anbefale Brædstrup. De er både dygtige, søde og forstående, og dér for man altså en fornemmelse af, at de vil gøre alt for at hjælpe én til at få ønskebarnet

Held og lykke med det

Anmeld

11. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Skift læge omgående,det var da en forfærdelig dårlig læge du har haft fat i der.

Dit problem er højst sandsynlig progesteron mangel,og det er meget nemt at behandle.

En stikpille fra ÆL til mens,er hvad der skal til,og bliver man gravid,fortsætter man til uge 12.

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

Nessie skriver:

Sikke da en forhistorie

Jeg tror også at I skal prøve en anden læge / klinik, for det kan da ikke være rigtigt at du skal blive ved med at blive gravid, og så miste dem igen.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vil helt klart anbefale Brædstrup. De er både dygtige, søde og forstående, og dér for man altså en fornemmelse af, at de vil gøre alt for at hjælpe én til at få ønskebarnet

Held og lykke med det

vi har været igennem møllen med test for gen fejl og jeg er blevet testet for blodpropper i moderkagen osv. været til undersøgelse.. og det var igennem en læge på sygehuset og det var dem der gav os beskeden om at der ikke var noget hjælp at få...

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

mea skriver:

Skift læge omgående,det var da en forfærdelig dårlig læge du har haft fat i der.

Dit problem er højst sandsynlig progesteron mangel,og det er meget nemt at behandle.

En stikpille fra ÆL til mens,er hvad der skal til,og bliver man gravid,fortsætter man til uge 12.

de siger jeg har fået taget test fra a til z og der er intet fundet..

her i januar fik jeg konstateret morbus crohn og er nu i en behandling der hedder remikade.. og hvis det er min sygdom der skyldes jeg har tabt så mange gange kan der været et meget lille håb om at det måske vil lykkedes nu når jeg får denne behandling så det håber jeg inderligt at det gør...

Anmeld

11. oktober 2011

SussieThyssen

sweet skriver:

Vi har fået beskeden uforklarlige barnløse.. vi kan ikke få nogen form for hjælp, da jeg godt kan blive gravid, men desværre vil de bare ikke blive der inde... men er det så stadigvæk her jeg høre til, nu da jeg ikke kan få nogen form for hjælp hvad ang graviditeter???

Åhh din lille stakkel. Hvor jeg dog føler med dig.
Hvad sker der med de små spirer??
Hvis du altså har lyst til at fortælle om det.

Jeg vil tænde et lys for dig i aften.
Somme tider sker der alligevel mirakler, det kan jeg tale med om, og når man mindst venter det, kan naturen gå sine egne veje.

Du får alle mine tanker

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

modesty skriver:

Hvis du har fået at vide at du ikke kan få nogen form for hjælp fordi du godt kan blive gravid, på trods af ufrivillige aborter... Tja, så synes jeg at du skal finde en anden læge. Jeg tror at en tommelfingerregel er at hvis man har haft tre ufrivillige aborter - ja, så får man altså hjælp.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange aborter du har haft. Men du skal ikke finde dig i at der ikke er noget at gøre - du skal nok kunne få hjælp :-)

de siger jeg har fået taget test fra a til z og der er intet fundet..

her i januar fik jeg konstateret morbus crohn og er nu i en behandling der hedder remikade.. og hvis det er min sygdom der skyldes jeg har tabt så mange gange kan der været et meget lille håb om at det måske vil lykkedes nu når jeg får denne behandling så det håber jeg inderligt at det gør...

jeg har tabt 6 gange på lidt over et år...

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

SussieThyssen skriver:

Åhh din lille stakkel. Hvor jeg dog føler med dig.
Hvad sker der med de små spirer??
Hvis du altså har lyst til at fortælle om det.

Jeg vil tænde et lys for dig i aften.
Somme tider sker der alligevel mirakler, det kan jeg tale med om, og når man mindst venter det, kan naturen gå sine egne veje.

Du får alle mine tanker

Kærligst
Sussie

vil gerne fortælle hvad der er sket.. skal se om jeg kan skrive det nemt  jeg har på lidt over et år tabt 6 gange.. altid inden jeg har nået 10 uge.. vi har så været igennem en masse undersøgelser og de kan ikke finde ud af hvorfor de ikke vil blive inde i deres lille hule.. på samme tid får jeg så her i januar konstateret Morbus crohn ( det er en kronisk betændelse i min tyndtarm).

Har så lige fået svar fra sygehuset ang graviditeterne at de intet kan finde og desværre kan de heller ikke hjælpe mig for jeg kan jo godt blive gravid og der er ikke noget de kan hjælpe med for at de bliver der inde..

jeg er nu begyndt på noget der hedder remikade behandling og det skulle gøre at betændelse i tarmen ligger sig og jeg bedre kan optage vand og næring nok i tarmen, og det kan måske være en årsag til at jeg har tabt men de er slet ikke sikre så.. så håber at jeg er kommet i denne behandling og at der er ro i min tarm at det kan hjælpe mig til at jeg kan få livet største gave en lille bebs  

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

sweet skriver:

vi har været igennem møllen med test for gen fejl og jeg er blevet testet for blodpropper i moderkagen osv. været til undersøgelse.. og det var igennem en læge på sygehuset og det var dem der gav os beskeden om at der ikke var noget hjælp at få...

Synes bare det lyder underligt, for når vi i behandling f.eks. får lagt æg op, så får vi jo medicin der skal hjælpe med at ægget sætter sig fast osv., så tænker at der da må være et eller andet de kan give dig, som kan hjælpe med at holde på barnet.

Det er jo helt umenneskeligt hvos du skal blive ved med at blive gravid, og så tabe dem igen. Du har jo (heldigvis) åbenbart nemt nok ved at blive gravid, så det er jo da i hvert fald ikke et problem oven i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.