Muhmi skriver:
Altså jeg kender jo en lille smule til hvor hårdt psykisk det er for én... Vi prøvede jo i halvandet år før der var gevinst og vi var da begyndt at snakke om behandling og/ eller at adoptere.... Og det tærer én at vide at man ikke kan rigtigt... Det kunne vi så, men vi fik jo også at vide at der var et eller andet med mine æggestokke (Kan ikke huske hvad det var) og det gjorde at vi ikke var ligeså heldige med at blive gravide som alle dem der bare kan..... Så det kan jo godt være at vi skal kæmpe for den næste også!
Det er nemlig så dyrt så dyrt og derfor er det ikke fair at det bare skal blive endnu dyrere... Vi vil jo gerne have nogle flere hænder til at passe os når vi bliver gamle og grå, så hvorfor umuliggøre det???
Det er meget hårdt og frustrerende, og man føler bare at alle andre spytter børn ud, uden problemer.
Og ja, de vil så gerne have at der bliver født flere børn herhjemme, men de spænder jo ben for sig selv ved at gøre det så dyrt.
Vi har regent ud, at skal vi det hele igennem igen, på samme måde, så komer det til at koste os mellem 70.000 og 90.000, og skulle vi have betalt det ved første barn også, så er jeg ikke sikker på, at der kunne blive råd til mere end et barn
Anmeld