Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Tak Så også du havde sat den på FB, så skønt, så vi kan få så mange underskrifter som muligt
Tak Så også du havde sat den på FB, så skønt, så vi kan få så mange underskrifter som muligt
Jeps... Går skisme lige ind og skriver kæresten på listen også...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Jeps... Går skisme lige ind og skriver kæresten på listen også...
Rigtig god idé
Nessie skriver: Rigtig god idé
Jeps.. og når jeg lige tænker tilbage, bad han mig faktisk at skrive ham på igår aftes... Det fik jeg ikke lige gjort... hehe...
Nessie skriver: Gruppen barnloes.dk på Facebook har startet en underskriftindsamling til den nye regering, for at få genindført gratis fertilitetsbehandling. Der har jo ikke været et ord om det i deres regeringsgrundlag, men de lovede det jo faktisk længe før valgkampen. Så piger, skriv under via dette link:
Gruppen barnloes.dk på Facebook har startet en underskriftindsamling til den nye regering, for at få genindført gratis fertilitetsbehandling.
Der har jo ikke været et ord om det i deres regeringsgrundlag, men de lovede det jo faktisk længe før valgkampen.
Så piger, skriv under via dette link:
Mira0911 skriver: Jeps.. og når jeg lige tænker tilbage, bad han mig faktisk at skrive ham på igår aftes... Det fik jeg ikke lige gjort... hehe...
Nej det er da klart, når du sådan vælter snorkende om på sofaen
nettemor skriver: så fik jeg også 'skrevet under'
så fik jeg også 'skrevet under'
Nessie skriver:
Nessie skriver: Nej det er da klart, når du sådan vælter snorkende om på sofaen
Hehe ja, så får man ikke gjort noget...
nettemor skriver: og fik da lige lavet 2
og fik da lige lavet 2
Nå ja, men det er da bedre end ingen
Nessie skriver: Nå ja, men det er da bedre end ingen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128