Svar på bp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Putomanen

Line11 skriver:

God idé Jeg skal også til at i gang igen efter en fed sommer!

Måske den var, men jeg bliver da med garanti overfortolkningskvinde efter ÆO næste gang

Jeg  for dig 

Jeg tror jeg ville tage en del på, hvis jeg ikke fik trænet, pga. alt den trøstespisning, det bliver til

Åhh ja, overfortolkningskvinde kan jeg bestemt også kalde mig selv. Der er ikke tal på hvilke symptomer jeg kan få, og den lille knurren i maven var da bestemt en graviditetsmurren og ikke bare lidt luft i maven  Det er jo ren tortur.

Mange tak, dagene begynder at blive laaaange nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Jeg tror jeg ville tage en del på, hvis jeg ikke fik trænet, pga. alt den trøstespisning, det bliver til

Åhh ja, overfortolkningskvinde kan jeg bestemt også kalde mig selv. Der er ikke tal på hvilke symptomer jeg kan få, og den lille knurren i maven var da bestemt en graviditetsmurren og ikke bare lidt luft i maven  Det er jo ren tortur.

Mange tak, dagene begynder at blive laaaange nu

Ja jeg kender det alt for godt!! Dagene går virkeligt langsomt. Jeg håber de kommer til at gå meget hurtigt for dig! 

Ja luft i maven var vidst også en af mine "symptomer", hi hi 

Anmeld

12. oktober 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Ja jeg kender det alt for godt!! Dagene går virkeligt langsomt. Jeg håber de kommer til at gå meget hurtigt for dig! 

Ja luft i maven var vidst også en af mine "symptomer", hi hi 

Hi hi, det lyder også pænere end at kalde det luft i maven

Fik du taget en ny BP i dag, og hvad "sagde" den?

Anmeld

12. oktober 2011

nielsen80

årh søde, har holdt en lille pause fra baby.dk(bare lige for at få tankerne væk), og havde slet ikke set dette......Jeg er virkelig ked af at høre, det ikke lykkes første gang for jer. Håber du er ok.

Anmeld

13. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Hi hi, det lyder også pænere end at kalde det luft i maven

Fik du taget en ny BP i dag, og hvad "sagde" den?

Den sagde 17, så HcG var halveret onsdag. Jeg er faktisk glad for det, for orker ikke at skulle forsinkes pga. GUL og hvad der ellers måtte være. Jeg skal have taget ny BP fredag, som forhåbentlig er 0, og så kan jeg tilmelde mig med tilbagevirkende kraft fra tirsdag, hvor jeg fik mens. 

Så det håååååber jeg på. Det er lidt lettere at overskue mislykket forsøg, når jeg kan nå et forsøg til inden jul, synes jeg 

Anmeld

13. oktober 2011

Line11

nielsen80 skriver:

årh søde, har holdt en lille pause fra baby.dk(bare lige for at få tankerne væk), og havde slet ikke set dette......Jeg er virkelig ked af at høre, det ikke lykkes første gang for jer. Håber du er ok.

Tak søde, dejligt at høre fra dig! 

Efter omstændighederne har jeg det ok. Sidste forløb gav mig ikke rigtig nogen bivirkninger - det var kun ÆU der var meget slem. Så det er helt sikkert det psykiske, der nager. 

Men jeg kan nå et forsøg mere inden jul, det er jo dejligt.

Jeg har også overvejet at bruge baby.dk lidt mindre de næste uger, så der kommer lidt afveksling. Jeg tror det er sundt!

Jeg håber meget, at du er kommet ovenpå igen?  

Stort 

Anmeld

13. oktober 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Den sagde 17, så HcG var halveret onsdag. Jeg er faktisk glad for det, for orker ikke at skulle forsinkes pga. GUL og hvad der ellers måtte være. Jeg skal have taget ny BP fredag, som forhåbentlig er 0, og så kan jeg tilmelde mig med tilbagevirkende kraft fra tirsdag, hvor jeg fik mens. 

Så det håååååber jeg på. Det er lidt lettere at overskue mislykket forsøg, når jeg kan nå et forsøg til inden jul, synes jeg 

Det er rigtig dejligt at høre. Jeg kan gdot forstå at du er glad for, at det er faldet! Nu er der jo sket hvad der er sket, og så er det at se fremad. Det er da også dejligt at I kan nå det inden jul så  Jeg tror desværre, hvis dette forsøg mislykkes, at det hele bliver udskudt pga. julen, da vi skal i lang behandling igen næste gang. Nå, det er også lige meget, for det lykkes jo

Jeg er rigtig glad på dine vegne over det, og håber, at du får et fint 0 i morgen

Anmeld

13. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Det er rigtig dejligt at høre. Jeg kan gdot forstå at du er glad for, at det er faldet! Nu er der jo sket hvad der er sket, og så er det at se fremad. Det er da også dejligt at I kan nå det inden jul så  Jeg tror desværre, hvis dette forsøg mislykkes, at det hele bliver udskudt pga. julen, da vi skal i lang behandling igen næste gang. Nå, det er også lige meget, for det lykkes jo

Jeg er rigtig glad på dine vegne over det, og håber, at du får et fint 0 i morgen

Tak det håber jeg også! Ja det er med at se fremad... Jeg er glad for, at jeg får rigtigt travlt den kommende tid - så er det nemlig lettere at tænke mindre og bare lade ting gå sin gang  

SELVFØLGELIG er det ligemeget, den er der helt sikkert denne gang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.