Svar på bp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.142 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Line11

Og mit HCG tal var desværre aaaaalt for lavt i forhold til hvor langt henne jeg burde være. Kun på 38 

Jeg er også begyndt at bløde lidt, så tror desværre det var dét. 

Jeg tog en G-test mere i morges, som var mere tydelig end den jeg tog i går, så var så positivt stemt over for det hele. SURT!

Jeg skal have taget en ny BP på onsdag.  for mig piger, at jeg bare danner hcg langsomt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Camillos

Line11 skriver:

Og mit HCG tal var desværre aaaaalt for lavt i forhold til hvor langt henne jeg burde være. Kun på 38 

Jeg er også begyndt at bløde lidt, så tror desværre det var dét. 

Jeg tog en G-test mere i morges, som var mere tydelig end den jeg tog i går, så var så positivt stemt over for det hele. SURT!

Jeg skal have taget en ny BP på onsdag.  for mig piger, at jeg bare danner hcg langsomt!!

alt hvad jeg kan ... Føler med dig 

Anmeld

10. oktober 2011

Lisbeth1985

Åhh,hvor gør det mig ondt søde:-( Jeg har selv prøvet det,så hvis du får brug for at snakke må du sige til! En meget stor krammer herfra

Anmeld

10. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Krydser alt hvad jeg har for dig!

Anmeld

10. oktober 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Åhh,hvor gør det mig ondt søde:-( Jeg har selv prøvet det,så hvis du får brug for at snakke må du sige til! En meget stor krammer herfra

Tak alle 

Og Lisbeth - hvornår kunne du starte næste forsøg efter BIO?

De sagde til mig derude, at jeg får et forsøg ekstra. Men ville selvfølgelig hellere have været fri 

Anmeld

10. oktober 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

Tak alle 

Og Lisbeth - hvornår kunne du starte næste forsøg efter BIO?

De sagde til mig derude, at jeg får et forsøg ekstra. Men ville selvfølgelig hellere have været fri 

Vi gik igang så hurtigt vi kunne med fryseæg. Du kan læse om forløbet på min profil. Hvis du har spørgsmål skal du endelig bare spørge:-) Kram

Anmeld

10. oktober 2011

Putomanen

Øv, hvor er jeg abre ked af at høre, at dit tal er så lavt!

Men som en lille trøst, så ved du nu, at det kan lykkes. Jeg sender dig en masse tanker

Anmeld

10. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Øv, hvor er jeg abre ked af at høre, at dit tal er så lavt!

Men som en lille trøst, så ved du nu, at det kan lykkes. Jeg sender dig en masse tanker

Ja det ved jeg nemlig! 

Tak søde 

Anmeld

10. oktober 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Vi gik igang så hurtigt vi kunne med fryseæg. Du kan læse om forløbet på min profil. Hvis du har spørgsmål skal du endelig bare spørge:-) Kram

Ok tak  

Nu håber jeg bare på at hcg'en falder til onsdag så det ikke er en GUL! 

Anmeld

10. oktober 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

Ok tak  

Nu håber jeg bare på at hcg'en falder til onsdag så det ikke er en GUL! 

Risikoen for, at det er en GUL er lille, men jeg krydser fingre alligevel

Jeg kan godt huske den opringning, hvor vi skulle have at vide om hcg'en var faldet - det var ikke sjovt På den ene side vil man jo gerne have en meget lav hcg (fornuften). På den anden side ønsker man sig inderligt, at den er tårnhøj og at man er gravid (hjertet).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.