Hmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

malou

jolu skriver:

Ja bestemt må du mene hvad du lyster, men forstår blot ikke din fjendtlighed overfor nogle brugere som måske ikke er online på Baby hver evig eneste dag, og som måske blot ønsker et regulært svar

Så nej det er vidst ikke mig som har et problem.....og koger ikke videre på noget som helst.......mit svar var mere omkring det konstruktive i at afverfe folk på den måde du gør her.

smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

SaNiNa

jolu skriver:

Ja bestemt må du mene hvad du lyster, men forstår blot ikke din fjendtlighed overfor nogle brugere som måske ikke er online på Baby hver evig eneste dag, og som måske blot ønsker et regulært svar

Så nej det er vidst ikke mig som har et problem.....og koger ikke videre på noget som helst.......mit svar var mere omkring det konstruktive i at afverfe folk på den måde du gør her.

Tror altså du ligger for meget i det...
Det var jo bestem ikke ment som fjendlighed, som at den debat var lukket...

Hvilket jeg syntes er det fair alle indlæg ligger på ude så må man jo bare læse tilbage...

Anmeld

1. februar 2009

Pia.

malou skriver:

nej nu synes jeg bestemt vi alle skal sige at den debat er SLUT!!!! Lad den ligge... hvis nogen er intersseret må I selv kigge gamle indlæg igennem.Sorry kan ikke hjælpe Jer. Tror de fleste herinde er enige med mig...

Knus malou

Meget enig søde...

Anmeld

1. februar 2009

Stumpen

malou skriver:

nej nu synes jeg bestemt vi alle skal sige at den debat er SLUT!!!! Lad den ligge... hvis nogen er intersseret må I selv kigge gamle indlæg igennem.Sorry kan ikke hjælpe Jer. Tror de fleste herinde er enige med mig...

Knus malou

Enig..

og synes man at de der spørger skal have at vide hvad der er foregået, så kan man skrive linkene privat til dem i stedet for at skabe en stemning som der egentlig ikke var der..

Anmeld

1. februar 2009

stumpen-89

Undskyld.. det var da heller ikke meningen..

Anmeld

1. februar 2009

Doktor Doolittle

stumpen-89 skriver:

Undskyld.. det var da heller ikke meningen..

Jeg synes ikke du har noget at undskylde for, du anede jo ikke det var en betændt debat, du åbnede for

Anmeld

1. februar 2009

JonTri

Doktor Doolittle skriver:

Jeg synes ikke du har noget at undskylde for, du anede jo ikke det var en betændt debat, du åbnede for

Enig - herregud - fint den lukkes, men trådstarter er tydeligvis ikke inde i hvad der er sket... det skal ikke undskyldes

Anmeld

1. februar 2009

stumpen-89

Tak, det er jeg glad for

Anmeld

1. februar 2009

Doktor Doolittle

stumpen-89 skriver:

Tak, det er jeg glad for

til dig fra mig

Anmeld

2. februar 2009

petersmor

malou skriver:

Knus malou

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.