Hmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. januar 2009

stumpen-89

Hvor er twinboys ?

Synes det er længe siden, vi har hørt fra hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

heaven

hun har slettet sin profil pga -chikane har hun nok følt er det rigtige ord - fra andre her på sitet....

Jannie

Anmeld

31. januar 2009

stumpen-89

Nå det var da ærgeligt

Anmeld

31. januar 2009

Amelia<3

Ja det var det...

Må vi hører hvad der skete???

Anmeld

31. januar 2009

malou

nej nu synes jeg bestemt vi alle skal sige at den debat er SLUT!!!! Lad den ligge... hvis nogen er intersseret må I selv kigge gamle indlæg igennem.Sorry kan ikke hjælpe Jer. Tror de fleste herinde er enige med mig...

Knus malou

Anmeld

31. januar 2009

jolu

malou skriver:

nej nu synes jeg bestemt vi alle skal sige at den debat er SLUT!!!! Lad den ligge... hvis nogen er intersseret må I selv kigge gamle indlæg igennem.Sorry kan ikke hjælpe Jer. Tror de fleste herinde er enige med mig...

Knus malou

Hmm...det synes jeg da er et mærkelig affærdigende svar at give, du var da selv den som for 10 dages tid siden opildnede til spørsmål.....

https://www.baby.dk/debat/13415/ordet-er-frit/twinboys.aspx

Det er vel op til brugerne selv at vurderer hvad de har brug for at oplysninger eller ?.....

Anmeld

31. januar 2009

jolu

1. februar 2009

malou

jolu skriver:

Hmm...det synes jeg da er et mærkelig affærdigende svar at give, du var da selv den som for 10 dages tid siden opildnede til spørsmål.....

https://www.baby.dk/debat/13415/ordet-er-frit/twinboys.aspx

Det er vel op til brugerne selv at vurderer hvad de har brug for at oplysninger eller ?.....

lige præcis!!!!! Det var jeg nemlig... og hvad godt kom der ud af det??? absulut ingenting. Men hvis du fortsat vil koge suppen videre... hvilket jeg kan se du allerede har... så er det dit problem og ikke mit. Jeg må jo have lov til at synes at nok er nok!!!!

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

malou skriver:

lige præcis!!!!! Det var jeg nemlig... og hvad godt kom der ud af det??? absulut ingenting. Men hvis du fortsat vil koge suppen videre... hvilket jeg kan se du allerede har... så er det dit problem og ikke mit. Jeg må jo have lov til at synes at nok er nok!!!!

Og det synes alle vi andre os det er... der er blevet rodet op i det ALT for mange gange...

SÅ jeg er 100% enig med dig, man kan jo bare læse indlæg tilbage fra de dage man ikke lige har været her så man altid opdateret om hvad der sker...

Anmeld

1. februar 2009

jolu

malou skriver:

Ja bestemt må du mene hvad du lyster, men forstår blot ikke din fjendtlighed overfor nogle brugere som måske ikke er online på Baby hver evig eneste dag, og som måske blot ønsker et regulært svar

Så nej det er vidst ikke mig som har et problem.....og koger ikke videre på noget som helst.......mit svar var mere omkring det konstruktive i at afverfe folk på den måde du gør her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.