Avent - hvilke produkter bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Babystar

Det er dejligt med så mange svar allerede Tusind tak skal i have...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Babystar

LunaLykke skriver:

Jeg bruger Avent flaskerne. Det gør jeg egentlig mest fordi jeg engang blev anbefalet at bruge aven brystpumpe, som jeg så købte. Og så købte jeg flaskerne så de passede til. Og jeg er super glad for dem. Er dog ærgelig over at de er af plastic så de bliver så hurtigt ridsede og ser beskidte ud

Der er vist ingen tvivl om, at flaskerne er en succes, men det lyder da ærgeligt med slidtagen - vasker du dem i hånden eller i opvaskemaskine?

Anmeld

10. oktober 2011

Babystar

Til dem af jer, som har brugt eller bruger brystpumpe - har i den manuelle eller den automatiske?

Anmeld

10. oktober 2011

lycly

Babystar skriver:

Der er vist ingen tvivl om, at flaskerne er en succes, men det lyder da ærgeligt med slidtagen - vasker du dem i hånden eller i opvaskemaskine?

Jeg vasker dem i hånden med flaskerenser . Har desværre ikke opvaskemaskine - ellers var den blevet brugt!

Anmeld

10. oktober 2011

Babystar

MissChrista skriver:

Vi brugte flaskerne, sutterne, brystpumpen og termometer til baby (både det alm termometer og sut-termometer) ..

Det lyder som om, du er stor tilhænger af Avent produkterne Flere af de produkter du nævner, har vi også i tankerne til vores shop - hvilken brystpumpe brugte du (automatisk eller manuel)?

Anmeld

10. oktober 2011

Babystar

Mi skriver:

Vi har brugt flaskerne, den der beholder til mælkepulver (uundværlig) og sterilisatoren og brystpumpen. Det har virket  perfekt. Det er rart at flaskernes åbning er så stor, så spilder man ikke pulveret når man hælder det i flaskerne. Og brystpumpen var virkelig god. Ja og sterilisatoren var jo ganske praktisk

Tak for dit svar Brugte du den manuelle eller den automatiske brystpumpe?

Anmeld

10. oktober 2011

Mor Christa

Babystar skriver:

Det lyder som om, du er stor tilhænger af Avent produkterne Flere af de produkter du nævner, har vi også i tankerne til vores shop - hvilken brystpumpe brugte du (automatisk eller manuel)?

Hehe jep - den store tilhænger af Avent :0)
Jamen jeg brugte den manuelle brystpumpe - den var rigtig god til mig, og nem at gøre ren. Desuden kunne den ligge i min håndtaske når jeg f.eks. var ude og baby ikke var med mig - så kunne jeg pumpe ud !

Anmeld

10. oktober 2011

Mi

Babystar skriver:

Tak for dit svar Brugte du den manuelle eller den automatiske brystpumpe?

Jeg brugte den manuelle flere gange dagligt gennem en måneds tid. Den var rigtig effektiv, men jeg havde også meget mælk.

Anmeld

10. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg har flasker + tilbehør og brystpumpe har været rigtig glad for begge dele

Anmeld

10. oktober 2011

TaAsJu

Her hjemme er det også sutter og sutte flaskerne vi har. Vi har så også håndtagen og drikke tutterne... og de er gemt alle sammen til næste bebs.. for det holder og det virker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.