Avent - hvilke produkter bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Babystar

Hejsa,

Vi er blevet forhandlere af de dejlige Avent produkter, og i den forbindelse er vi meget interesseret i, at høre om jeres erfaringer med mærket.

Som overskriften lyder kunne det være sjovt at høre hvilke produkter, der bliver brugt rundt omkring i de små hjem, og ikke mindst hvad i synes om dem?!

Vi håber, at i vil dele jeres oplevelser med os.

Thomas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

maria_wlt

Jeg bruger Avent sutteflasker og tilbehør. Købte det dengang fordi det var billigt brugt og fordi det lige pt var det jeg kendte mest til. 

Har ingen problemer haft med dem og er stadig glad for dem

Anmeld

10. oktober 2011

Hvem?

Babystar skriver:

Hejsa,

Vi er blevet forhandlere af de dejlige Avent produkter, og i den forbindelse er vi meget interesseret i, at høre om jeres erfaringer med mærket.

Som overskriften lyder kunne det være sjovt at høre hvilke produkter, der bliver brugt rundt omkring i de små hjem, og ikke mindst hvad i synes om dem?!

Thomas

Herhjemme var begge mine drenge flaskebørn og AVENT er brugt i stor stil, de er de eneste sutteflasker vi har i hjemme, til gengæld har vi mange, rigtig mange

Samt sterilisatoren til mikroen

Anmeld

10. oktober 2011

Babystar

Tak for jeres svar Vores fornemmelse er også, at folk generelt er meget glade for sutteflaskerne - flaskesteralisatoren må vi lige tage et nærmere kig på

Anmeld

10. oktober 2011

lycly

Babystar skriver:

Hejsa,

Thomas

Jeg bruger Avent flaskerne. Det gør jeg egentlig mest fordi jeg engang blev anbefalet at bruge aven brystpumpe, som jeg så købte. Og så købte jeg flaskerne så de passede til. Og jeg er super glad for dem. Er dog ærgelig over at de er af plastic så de bliver så hurtigt ridsede og ser beskidte ud

Anmeld

10. oktober 2011

Mor Christa

Vi brugte flaskerne, sutterne, brystpumpen og termometer til baby (både det alm termometer og sut-termometer) ..

Anmeld

10. oktober 2011

AndreasMor84

Flasker + tilbehør og suttebrikker

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

Babystar skriver:

Hejsa,

Thomas

Vi har sutteflaskerne og sterilisatoren herhjemme - nårh ja, og den man. brystpumpe. Vi har været rigtig glade for alle produkterne. Brystpumpen er dog det eneste jeg ikke bruger mere 

Anmeld

10. oktober 2011

Mi

Vi har brugt flaskerne, den der beholder til mælkepulver (uundværlig) og sterilisatoren og brystpumpen. Det har virket  perfekt. Det er rart at flaskernes åbning er så stor, så spilder man ikke pulveret når man hælder det i flaskerne. Og brystpumpen var virkelig god. Ja og sterilisatoren var jo ganske praktisk

Anmeld

10. oktober 2011

K&S

Babystar skriver:

Hejsa,

Thomas

Anton var flaskebarn og vi har brugt flaskerne (125ml + 260ml) + sterilisatoren, som er u-undværlig, hvis du spørger mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.