Angelspot skriver:
Jeg tænker det kommer hen af vejen. I starten er det jo mere for at kickstarte deres smagsoplevelser, end det er livsvigtigt at de spiser tilstrækkeligt. Men i bund og grund bestemmer de selv hvor meget der skal ind, men vi bestemmer hvad
Men kan selv huske det, var ved at gå til når Oliver ikke ville spise ret meget, men hans lille mavesæk kan ikke indeholde så meget. Selv nu hvor han er knap 8 mdr, spiser han mellem 10 mundfulde til 2 dl mad, så du kan nok se det er meget forskelligt
Vi startede rigtigt op da han var 4½ måned. Hvis din pode ikke har lyst til at spise så meget, så kan det jo være han bare ikke er ret sulten 
Men kender selvfølgelig ikke dig og din situation, det var bare lige nogle tanker der kom til mig da jeg læste at du ikke synes det er nemt med ham 
Vi startede også ved ca 4½ mdr og han spiste ret hurtig meget og var rigtig glad for det og det gik kun få dag før vi gik op og gav ham 2 gange om dagen og jeg lave grød af 3dl og ja det spiste han. Men så ville han pludslig ikke mere, men der tror jeg at han var lidt syg og havde lidt ondt i halsen.
Så begyndte han fint igen da han havde fået det bedre, og spiste store potioner. Så tænkte jeg nu går det godt, så kan vi prøve at komme lidt æblemos i grøden. Men nej det ville han slet ikke ha og så ville han igen ikke spise de næste par dage.
Og så spiser han igen fint i 2-3dage og så stopper han igen.
Han køre godt rundt med sin mor, den lille dreng:-)
Anmeld