Mad på tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.691 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

MyLove E

Hej Piger.

Jeg har en søn på 5mdr som nu er blevet rigtig god til at spise grød og mos. Vi laver selv begge dele og det får han varm.

Men så er det jeg simpelhen ikke kan finde ud af hvad jeg gør hvis vi skal ud på tur, hvor jeg måske ikke kan regne med at der er mircoovn hvor jeg kan varme det.

Hvad gør i andre når i er på tur??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Isabeau

Tauf skriver:

Hej Piger.

Jeg har en søn på 5mdr som nu er blevet rigtig god til at spise grød og mos. Vi laver selv begge dele og det får han varm.

Men så er det jeg simpelhen ikke kan finde ud af hvad jeg gør hvis vi skal ud på tur, hvor jeg måske ikke kan regne med at der er mircoovn hvor jeg kan varme det.

Ta´ varm vand med i en flaske - jeg havde selv en termobeholder, jeg kunne ha´ vand i. Sådan en flamingo-aflang ting...

Ellers nøjes med mos på glas?

Anmeld

10. oktober 2011

MyLove E

Isabeau skriver:

Ta´ varm vand med i en flaske - jeg havde selv en termobeholder, jeg kunne ha´ vand i. Sådan en flamingo-aflang ting...

Ellers nøjes med mos på glas?

Men sådan kan jeg jo ikke varme grød op??

Men ja så må vi ha glas med..

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

Tauf skriver:

Hej Piger.

Vi havde mad på glas med de dage hvor vi var afsted uden en mikroovn 

Anmeld

10. oktober 2011

pvejsen

Hvis du har det varme vand med, kan du jo blande grøden på stedet - og voila så er der varm grød

Anmeld

10. oktober 2011

Isabeau

Tauf skriver:

Men sådan kan jeg jo ikke varme grød op??

Men ja så må vi ha glas med..

Du bruger ikke pulver? For der er det jo bare og ha' grød-pulveret i en beholder og så komme det varme vand i fra flasken...

Anmeld

10. oktober 2011

L.J.L

Tauf skriver:

Hej Piger.

Vi lavede tit grøden hjemmefra, og puttede det i en bøtte og med staniol rundt om, så kunne det holde sig varmt i lidt tid og det kunne vores dreng så spise direkte fra bøtten. Men det går jo ikke hvis han først skal spise grøden længe efter den er lavet.

Anmeld

10. oktober 2011

MyLove E

pvejsen skriver:

Hvis du har det varme vand med, kan du jo blande grøden på stedet - og voila så er der varm grød

Men vi bruger ikke pulver, men rismel eller majsmel, og det skal jo koges op. Vi har også haft lidt grødspisnigs problemer, så vil helst ikke over til pulver.

Men tror bare vi vil bruge mos på glas.

Anmeld

11. oktober 2011

Angelspot

Tauf skriver:

Men vi bruger ikke pulver, men rismel eller majsmel, og det skal jo koges op. Vi har også haft lidt grødspisnigs problemer, så vil helst ikke over til pulver.

Men tror bare vi vil bruge mos på glas.

Jeg laver også stort set alt mad til Oliver fra bunden, men efterhånden er jeg altså blevet tilhænger af den lidt lettere metode, som at tage vand med til pulvergrød, eller glas med mad i, som kan varmes op over vandbad, når jeg er ude. Det kræver bare en termoflaske med kogt vand i, to små skåle/tallerkner (jeg har de farvede skåle fra Ikea, de er vildt praktiske) Så kan du stille en skål med kogt vand under sklen med grød fra glasset og så varme det op på den måde, det går okay hurtigt.

Træls med opstarts problemer! Jeg har erfaret at jeg ikke gider alt mulig bøvl når jeg er ude, det er træls at skulle låne komfur, gryder osv når man er ude.

Anmeld

11. oktober 2011

MyLove E

Angelspot skriver:

Jeg laver også stort set alt mad til Oliver fra bunden, men efterhånden er jeg altså blevet tilhænger af den lidt lettere metode, som at tage vand med til pulvergrød, eller glas med mad i, som kan varmes op over vandbad, når jeg er ude. Det kræver bare en termoflaske med kogt vand i, to små skåle/tallerkner (jeg har de farvede skåle fra Ikea, de er vildt praktiske) Så kan du stille en skål med kogt vand under sklen med grød fra glasset og så varme det op på den måde, det går okay hurtigt.

Træls med opstarts problemer! Jeg har erfaret at jeg ikke gider alt mulig bøvl når jeg er ude, det er træls at skulle låne komfur, gryder osv når man er ude.

Mange tak for dit svar.

Ja det er ikke så nemt med ham, nogen dage spiser han helt fint og meget og dagen efter ja så gider han pludselig ikke mere. Jeg jeg prøver det med mos på glas og vandbad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.