KaLee skriver:
Halløjsa.
Blev lige inspireret til dette indlæg af en debat omkring at smide bleen (i børn 3-6 år), samt mine egne tanker omkring emnet på det seneste.
Er jeg vildt mærkelig i at tænke at JEG ikke er klar til at min søn smider bleen endnu?
Min søn er 2,5 år, og jeg har oplevet mange på hans alder som enten har smidt bleen, er ved at smide den, eller har en interesse for toilettet..
Min søn har INGEN af delene.. og helt ærligt - det har jeg absolut intet imod - jeg synes faktisk at det er perfekt at jeg ikke skal tænke på pottetræning endnu. Jeg har ikke lyst til at stå med det endnu egentlig...
selvfølgelig - hvis han viser interessen, så får han da lov, men pointen er bare at jeg overhovedet ikke har travlt.
Det var lige mine tanker på en søndag aften.
fra en mor som synes det er fantastisk at hendes søn stadig bruger ble!
Altså jeg må indrømme at jeg prøver at gribe enhver mulighed når Nikita kan mærke at hun skal lave stort - så går vi på toilettet og derhjemme der gør hun det faktisk på toilettet, men jeg var også en smule bekymret på et tidspunkt fordi det virkede som om hun slet ikke ansede om hun havde lavet, tisset eller ej, nu er det kun tisseriet, og det har jeg ikke så tralvt med - håber lidt på næste sommer, så hun kan gå med numsen bar - men hvis hun selv vil inden, så tager jeg den derfra, men helst vil jeg gerne vente, da jeg syntes det er lidt upraktisk i flyverdrageten osv. og så vil jeg helst at det er mig der tager den del, så det 100% bliver på hendes vilkår.. men lad os nu se.. har dog ikke travlt..
når først bleen er smidt så er det jo toiletter man skal lede efter hele tiden.. 
Anmeld