KaLee skriver:
Lige præcis...
Grunden til at jeg kom til at tænke på det der med at jeg ikke er klar til at han smider bleen er faktisk fordi en veninde skrev til mig den anden dag at hendes knægt fra den ene dag til den anden pludselig ville på toilttet, når han skulle noget. Det kom virkelig som et chok for hende, og hun var fkatisk ikke helt klar til det, fordi det kom så meget bag på hende.
Der er 4 dages forskel på vores børn.
og ja - jeg er nok heller ikke lige klar til at han smider den endnu... Så foruden at have en afslappet indstilling til det, så foretrækker jeg faktisk at han har ble på noget tid endnu.
Det hænger måske også sammen med at han lige er blevet opereret i pungen for knapt 2 uger siden - selvom jeg også havde det sådan før.
uh ha . håber da han er helt okay igen nu
efter operationen..
jeg tror os bare du skal tage det roligt, er sikker på der går noget tid endnu før han begynder nu når han ikke selv har henvist til toilet eller noget endnu...
jeg kender ikke selv føelsen af ikke at være klar, jeg synes jeg var klar og super stolt og glad at han faktisk var så hurtig om at blive renlig da han begyndte med det...
det er først nu , jeg ikke synes at jeg er helt klar, han skal starte i skole om et ord, han kan så mange ting, skirve sit navn, jamen han kan virkelig mange ting, han er blevet så stor, og synes det gåt liiiidt for hurtigt
nu er han jo ikke en lille dejlig hjælpeløs dreng mere, han kan og vil alt selv...
det er vildt hårdt synes jeg
men samtidig meget fantastisk.

Anmeld