Hvilken kørepose til barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

annec

Babystar skriver:

Tak for købet.

Jeg håber også du bliver glad for den, når den kommer

Overvejer også at købe den kørepose nu

Men nu kan det godt være det er et dumt spørgsmål, men må man godt køre med den? Altså skal han så bare ligge i køreposen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Mauser.

Hvad med dunidou ??? der er plads til sele og hvis du køber den med dobbelt dyne kan du jo ligge begge dyner i om vinteren og have en i om foråret ??
Jeg købte min for 1300kr. og glæder mig til at få den brugt

Anmeld

11. oktober 2011

grønbæk

Jeg er sikker på jeg ikke kommer til at fortryde mit køb af Trille posen. For mig er det vigtigt det er af uld, da jeg er vild med uldens egenskaber og der kan dun altså ikke være med. Dernæst synes jeg Voksi posen er uhyggelig dyr - hva er det den kan som Trille posen ikke kan?? Havde også tænkt på at købe brugt, men nogle ting vil jeg bare gerne have fra ny

Anmeld

11. oktober 2011

Babystar

annec skriver:

Overvejer også at købe den kørepose nu

Men nu kan det godt være det er et dumt spørgsmål, men må man godt køre med den? Altså skal han så bare ligge i køreposen?

Det er da et fint spørgsmål Men ja, den er primært beregnet til når det bliver køligt udenfor og man skal på tur med klapvognen eller barnevognen. Men de kan også bruges til andet. Fx til en lur udenfor eller som legetæppe (dem der kan foldes ud).

Anmeld

11. oktober 2011

Babystar

Vi har i øvrigt en nedsat Trillepose til salg, som har stået i vores showroom til fremvisning, hvis I skulle være interesseret.

Se den her
http://www.babystar.dk/products/trilleposen-dun-udstillingsmodel

Anmeld

11. oktober 2011

DenLykkelige

Babystar skriver:

Vi har i øvrigt en nedsat Trillepose til salg, som har stået i vores showroom til fremvisning, hvis I skulle være interesseret.

Se den her

Linket virker ikke hos mig? Der kommer bare en blank side op?

Kunne godt være meget interesseret i jeres showroom-model

Anmeld

11. oktober 2011

lhn89

Jeg vil sige at Voksi er SÅ lækker! Vi elsker den virkelig herhjemme!  Og de har den helt perfekte temperatur, pga. ulddynen

Jeg har set den på tilbud flere steder, eller er alternativet jo at købe den brugt

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

12. oktober 2011

Babystar

DenLykkelige skriver:

Linket virker ikke hos mig? Der kommer bare en blank side op?

Kunne godt være meget interesseret i jeres showroom-model

Jeg kan godt se, at det forrige link ikke fungerer - dette skulle dog virke

Anmeld

12. oktober 2011

annec

Babystar skriver:

Det er da et fint spørgsmål Men ja, den er primært beregnet til når det bliver køligt udenfor og man skal på tur med klapvognen eller barnevognen. Men de kan også bruges til andet. Fx til en lur udenfor eller som legetæppe (dem der kan foldes ud).

Okay Men havde forstået at man måtte køre med den i bil. Det var det jeg ikke lige kunne forstå

Men vi skal holde barnedåb næste søndag og der har jeg nemlig ønsket mig en. Så hvis vi ikke får en der, overvejer jeg da at købe den du har Hvor lang tid er den på bud?

Anmeld

12. oktober 2011

Babystar

annec skriver:

Okay Men havde forstået at man måtte køre med den i bil. Det var det jeg ikke lige kunne forstå

Men vi skal holde barnedåb næste søndag og der har jeg nemlig ønsket mig en. Så hvis vi ikke får en der, overvejer jeg da at købe den du har Hvor lang tid er den på bud?

Vi har kun én udstillingsmodel - men vi fører Trilleposerne som vare i vores shop, dog til normal udsalgspris 

Rigtig god fornøjelse med barnedåben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.